زومپی معرفی سایت گیمینگ گست - زومپی

سایت گیمینگ گست در حوزه بازی ها فعالیت میکند و روزانه به بررسی دهها بازی جدید روز میپردازد . بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ برای Microsoft Windows و Xbox Series X منتشر شد و به نوعی آغازگر نبرد کنسول‌های نسل نهم است. سازنده و توسعه‌دهنده‌ی این عنوان همچون عناوین پیشین استودیویِ ۳۴۳ Industries است. این ششمین نسخه از سری هیلو و سومین قسمت از مجموعه‌ی Reclaimer Saga و دنباله‌ای برای قسمت پنجم، Halo 5: Guardians می‌باشد. اکشنی با زاویه دوربین اول شخص که برای آنها که با این مجموعه از کنسول Xbox تا XSX آن را تجربه کرده‌اند خاطره‌ای فراموش نشدنی و حماسه‌ای بی‌همتاست. در ادامه با بررسی بازی Halo Infinite همراه شما هستیم.

بخش داستانی بازی مربوط به نبرد Master Chief با گروهی به نام Banished (از گروه‌های سابق وابسته به نژاد Covenant) می‌شود که در ابرسازه‌ای (Megastructure) به نام Halo با نام کامل Zeta Halo در جریان است. این ابرسازه را نژادی بسیار باستانی به نام Forerunnerها ساخته‌اند و بیشتر از آنکه کلونی باشد و یا پناهگاهی برای در امان ماندن از چنگال Floodها یک سلاح برای از بین بردن آنهاست. یک سال بعد از حوادث Halo 5: Guardians فضاپیما‌ی UNSC Infinity توسط Banished مورد حمله قرار می‌گیرد و رهبر آنها Atriox در نبرد با Master Chief او را شکست داده و او را در فضا و خلاء رها می‌کند. شش ماه بعد خلبان UNSC Echo-216 اسپارتان را در خلاء پیدا می‌کند و او را نجات می‌دهد. سپس Chief به همراه Echo-216 وارد ابرسازه‌ی Zeta Halo – Indtallation 07 می‌شوند. قسمتی از این ابرسازه به دلایلی نامعلوم تکه‌تکه شده، بعد از آنکه وارد اتمسفر Halo می‌شوند، متوجه شده که تمام این ابرسازه توسط گروه Banished تسخیر شده است و…

بررسی بازی Horizon Forbidden West / غرب ممنوعه

وقتی شماره اول بازی Horizon Zero Dawn را انجام دادم بیشتر از گیم‌پلی از گرافیک بالای بازی لذت بردم، بدون باگ یا glitch و در معنای واقعی کلمه مسحور کننده (بر روی PS4). اما به شخصه جزوء آن دسته از گیمرهایی هستم که بیشتر از گرافیک، گیم‌پلی برایم ارزش دارد، نسخه اول بازی در این زمینه نقص‌هایی داشت، از جمله، اندک بودن ماموریت‌های فرعی و جذاب نبودن آنها، تنوع کم آیتم‌های قابل جمع‌آوری و مخفی در دنیای بزرگ بازی، تنوع بسیار کم تیروکمان، زره‌ها برای Aloy و Npcهای معمولی و پویایی اندک محیط‌های قبیله‌ای و شهری بخشی از مشکلات بازی محسوب می‌شود. برای آنکه متوجه‌ حرف‌هایم بشوید، بیاد بیاورید The Witcher 3 : Wild Hunt را با محیط‌های روستایی و شهری بازی و پویایی و سرزنده بودنِ مردمان و تک‌تک NPCهای آن بازی را، مواردی که حتی خود CD Project Red در عنوان بعدیش Cyberpunk نتوانست تکرار کند و شکست خورد. البته بازی Horizon Zero Dawn با ساخت مبارزاتی نفس‌گیر با ربات‌ها و ماشین‌هایی که شبیه حیوانات حیات وحش بودند و در سایزهای غول‌پیکر توانست در میان گیمرها خود را مطرح کند. گیم‌پلی ارائه شده در نسخه‌ی اول HZD بعدها در دیگر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن مانند، Ghost Of Tsushima و God Of War تکرار شد، محیطی با گرافیک خیره‌کننده و آیتم‌هایِ Collectible و مخفی در سراسر نقشه بازی، که باعث شد گیمرها به این مدل بازی‌های نقش‌آفرینی جذب شوند. در ادامه بیشتر می‌خواهیم در مورد بازی جدید انحصاری سونی صحبت کنیم پس با نقد و بررسی بازی Horizon Forbidden West در خدمت شما هستیم.

تمامی اتفاقات بازی در شهر Los Santos رخ می‌دهد درست جایی که هرکدام از شخصیت‌ها باید مأموریت‌های خود را به پایان رسانند. نقشه بازی نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار گسترده‌تر بوده و این اجازه به پلیر داده می‌شود تا در کنار مأموریت‌های اصلی، مأموریت‌های فرعی را انجام داده و علاوه بر بهبود مهارت‌های خود، امتیاز بیشتری کسب کند. در این نسخه علاوه بر آنکه بر تنوع سلاح‌ها و تجهیزات موجود در بازی افزوده‌شده است، امکان شخصی‌سازی برای لباس‌ها، مدل مو، وسایل نقلیه، اسلحه و … نیز وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های بازی‌های با گرافیک بالا در چند سال اخیر، بخش آنلاین آن‌ها است. GTA Online هم یکی از محبوب‌ترین بخش‌های مالتی پلیر است که توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. پیشنهاد می‌کنم این بازی را از دست ندهید.

امروز قصد داریم یکی از بهترین راه برای افزایش رم را به شما عزیزان آموزش دهیم. قطعا خیلی از کاربران، سیستم قوی دارند و فقط رم کامپیوتر آن‌ها کمی ضعیف می‌باشد، به‌همین علت، توانایی اجرای بیشتر بازی‌ها را ندارند و یا بازی برایشان لگ می‌زند. با این آموزش ما، شما قادر خواهید بود که بازی‌هایی را که با رم ۸ اجرا می‌شوند را با رم ۶ و یا حتی با رم ۸ اجرا کنید. این روش فقط مقداری از حافظه هارد شما را به‌عنوان مموری یا رم می‌شناسد و هیچ مشکلی بوجود نمی‌آورد. برای یادگیری این آموزش، با سایت گیمینگست همراه باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 583 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 1 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.