زومپی مایکروسافت به‌زودی به پشتیبانی از برخی نسخه‌های ویژوال استودیو پایان می‌دهد - زومپی

ویژوال استودیو محیط توسعه یکپارچه (IDE) محبوب مایکروسافت است که توسعه‌دهندگان زیادی برای ایجاد محصولات مولتی پلتفرم خود از آن استفاده می‌کنند. ردموندی‌ها هرچند وقت یکبار نسخه جدید این IDE را برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کنند که جدیدترین آن Visual Studio 2022 است. با این حال، مایکروسافت به‌زودی دیگر از برخی نسخه‌های این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد.

اتمام پشتیبانی برخی نسخه‌های ویژوال استودیو

چهار نسخه این IDE در آینده نزدیک از پشتیبانی مایکروسافت محروم خواهند شد:

  • Visual Studio 2012: پشتیبانی اضافه در ۹ ژانویه ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و مایکروسافت کاربران را به ارتقا به نسخه جدید توصیه کرده است.
  • ویژوال استودیو: ۲۰۱۷: پشتیبانی اصلی در ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. البته مایکروسافت برای نسخه پایه ۱۵٫۹ تحت پشتیبانی اضافه تا ۱۳ آوریل ۲۰۲۷ آپدیت‌های امنیتی منتشر خواهد کرد.
  • نسخه ۱۶٫۷ ویژوال استودیو ۲۰۱۹: مایکروسافت از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۲ دیگر از این برنامه پشتیبانی نخواهد کرد و کاربران را به ارتقا به نسخه ۱۶٫۹ یا ویژوال استودیو ۲۰۲۲ توصیه کرده است.
  • کانال پیش نمایش Visual Studio 2019: پشتیبانی از آن در آوریل ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و توسعه‌دهندگان باید از کانال انتشار یا پیش نمایش نسخه ۲۰۲۲ استفاده کنند.

اگرچه مایکروسافت گفته توسعه‌دهندگان می‌توانند به نسخه‌های جدیدتر نسبت به لیست بالا دست پیدا کنند، اما در حالت کلی آن‌ها را به استفاده از Visual Studio 2022 تشویق می‌کند.

ویژوال استودیو

مایکروسافت Visual Studio 2022 را بهترین و کارآمدترین نسخه این IDE می‌داند. توسعه‌دهندگان همچنین برای این نسخه به کانال‌های پیش نمایش، جاری و سرویس بلندمدت (LTSC) دسترسی دارند.

انتظار می‌رود با پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی این برنامه، توسعه‌دهندگان کم کم به نسخه جدیدش مهاجرت کنند. ویژوال استودیو ۲۰۲۲ شامل تغییرات زیادی می‌شود و از نسخه‌های جدید ++C و NET 6. پشتیبانی می‌کند. همچنین ادیتور هم تغییراتی داشته و برای مثال قابلیت‌های جدید IntelliCode نظر تکمیل خطوط در پروژه‌های سی شارپ را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 583 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها