زومپی عرضه مادربردهای MSI B660 با گارانتی آونگ برای اولین بار در ایران - زومپی

سلب مسئولیت: زومپی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه
مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

اگر به خرید یک مادربرد برای پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل فکر می‌کنید که چندان هم گران نباشد، باید سراغ چیپست B660 بروید. خبر خوب اینکه اولین مادربردهای B660 در بازار ایران از برند گیمر پسند MSI با گارانتی معتبر آونگ موجود شدند.

معرفی مادربرد MSI MAG B660M MORTAR WIFI DDR4
این مدل یک مادربرد Mini-ITX با پشتیبانی از ماژول‌های حافظه DDR4 و انبوهی از امکانات است که ضمن کمک به صرفه جویی در هزینه خرید یک مادربرد سوکت LGA1700، یک انتخاب خوب برای سیستم‌های گیمینگ کوچک است.

مادربرد گیمینگ MAG B660M MORTAR WIFI DDR4 ام اس آی از ماژول‌های حافظه DDR4 با فرکانس تا ۴۸۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند که بسیار ارزان‌تر و در دسترس تر از ماژول‌های گران قیمت DDR5 هستند.

B660M MORTAR ظاهر زیبایی هم دارد و از تم مشکی-خاکستری با حرارت گیرهای آلومینیومی بزرگ بهره می‌برد. در این مادربرد از طراحی ویژه برای کمک به دفع بهتر گرما از قطعات کلیدی و همچنین Shield Frozr برای خنک نگه داشتن SSD های پرسرعت PCIe Gen 4 استفاده شده است.

مادربرد B660M MORTAR ویژگی بسیار بیشتری چون Intel Wi-Fi، درگاه شبکه کابلی ۲٫۵ گیگابایتی، درگاه پرسرعت USB 3.2 Gen 2×2، صدای آنبورد باکیفیت AUDIO BOOST و حتی قابلیت پشتیبانی از  AMD Crossfire دارد.

معرفی MSI MAG B660 TOMAHAWK WIFI DDR4
مادربرد MAG B660 TOMAHAWK WIFI DDR4 هم یک مدل خوش قیمت با طیف کاملی از قابلیت‌ها است. این مادربرد ویژگی‌های ممتازی چون Wi-Fi 6، درگاه شبکه ۲٫۵ گیگابایتی، مدار تغذیه دیجیتال، حرارت گیرهای بزرگ، دو شکاف Lightning M.2، درگاه پرسرعت USB 3.2 Gen 2×2، صدای آنبورد باکیفیت، پشتیبانی از نورپردازی، دو حرارت گیر M.2 SHIELD FROZR، پشتیبانی از فن‌های متعدد و طراحی گیمر پسند دارد.

شما با مادربرد MAG B660 TOMAHAWK WIFI DDR4 می‌توانید یک سیستم گیمینگ ایده آل تهیه کنید. این مادربرد با صرف هزینه معقول از سازگاری کامل با پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل، آخرین کارت‌های گرافیک روز دنیا، ماژول‌های حافظه پرسرعت ۴۸۰۰ مگاهرتزی در کنار قابلیت‌های نرم افزاری اضافی برای گیمینگ و کیفیت ساخت بالا بهره می‌برد.

مادربردهای MSI MAG B660 با «گارانتی آونگ» در دسترس علاقه‌مندان هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 706 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها