زومپی گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا 19 مردادماه از راه می‌رسد؛ نسخه‌ای با حافظه 512 گیگابایتی - زومپی

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالا یکی از موردانتظارترین دستگاه غول کره‌ای در سال ۲۰۲۲ باشد. تاکنون برخی جزئیات این دستگاه توسط منابع مختلف فاش شده‌اند و اکنون یک منبع معتبر از وجود ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در آن خبر داده است.

وب‌سایت SamMobile که اخبار مربوط به سامسونگ را منتشر می‌کند، در گزارش اختصاصی جدید خود تایید کرده که گلکسی زد فلیپ ۴ در گزینه‌ای با ۵۱۲ گیگابایت حافظه نیز وارد بازار خواهد شد. بنابراین، سامسونگ برای اولین بار گوشی تاشو خود را با چنین فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌کند، زیرا تمام سه نسخه قبلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داشته‌اند.

گلکسی زد فلیپ

در ادامه این گزارش ادعا شده که نکته اصلی تاشوهای ۲۰۲۲ سامسونگ، احتمالا افزایش حافظه داخلی آن‌ها باشد. پیش‌تر نیز ادعا شده بود که گلکسی زد فولد ۴ دارای یک نسخه ۱ ترابایتی نیز خواهد بود.

سامسونگ مانند گلکسی زد‌ فلیپ ۳ در نسل جدید گوشی تاشو خود هم احتمالا از اسلات کارت میکرو ‌اس‌دی استفاده نخواهد کرد. بنابراین وجود حافظه داخلی بیشتر نکته بسیار مهمی در این دستگاه‌ها خواهد بود. با این وجود، گلکسی زد ‌فلیپ ۴ در پیکربندی‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ

در گزارش دیگری، «جان پروسر»، منبع معتبر حوزه فناوری ادعا کرده که سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد از گلکسی‌ زد فولد و فلیپ ۴ رونمایی خواهد کرد و این دستگاه‌ها از ۴ شهریور به صورت رسمی وارد بازار می‌شوند.

در این توییت همچنین اشاره شده که گلکسی زد فلیپ ۴ با رنگ‌های گرافیت، بنفش، صورتی و آبی وارد بازار می‌شود. در مقابل، گلکسی زد فولد ۴ با سه رنگ مشکی، سبز و بژ عرضه خواهد شد.

در نهایت، انتظار می‌رود تا قیمت مدل پایه دستگاه همان ۹۹۹ دلار باقی بماند. با وجود اینکه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد‌ فلیپ ۳ با قیمت ۱۰۴۹ دلار وارد بازار شده بود، ممکن است سامسونگ نسخه ۵۱۲ گیگابایتی زد فلیپ ۴ را با برچسب قیمت ۱۱۰۰ دلار معرفی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 450 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها