زومپی کپی‌برداری از آیفون 14 پرو؛ گوشی ریلمی C55 با جزیره پویا معرفی شد - زومپی

ریلمی از گوشی جدید Realme C55 رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مانند آیفون ۱۴ پرو دارای جزیره پویا یا داینامیک آیلند است. قابلیت جدید گوشی ریلمی C55 می‌تواند هشدارهای مربوط به تمام‌شدن باتری، وضعیت شارژ گوشی، مصرف داده و تعداد گام‌ها را نمایش دهد.

علاوه بر ویژگی جزیره پویا که برای اولین‌بار در گوشی‌های ریلمی مورد استفاده قرار گرفته، این گوشی همچنین برای اولین بار در بین دستگاه‌های سری C از شارژ ۳۳ وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با گوشی قبلی (ریلمی C35) که از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کرد، این یک ارتقا قابل‌توجه محسوب می‌شود که C5‌۵ را به سریع‌ترین گوشی سری C این شرکت از نظر سرعت شارژ تبدیل کرده است.

مشخصات ریلمی C55

مشخصات گوشی جدید ریلمی

ریلمی C55 از چیپست هلیو G88 با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند. همچنین با وجود اسلات کارت microSD می‌توان حافظه داخلی آن را تا ۱ ترابایت افزایش داد.

ریلمی C55 از نمایشگر ۶٫۷۲ اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت پشتیبانی می‌کند. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز در سمت راست آن و روی کلید پاور تعبیه شده است.

در بخش دوربین، ریلمی از یک سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه استفاده کرده که با یک سنسور تشخیص عمق همراه شده است.

جزیره پویا

سایر ویژگی‌های قابل‌توجه Realme C55 شامل پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و NFC می‌شود. ضخامت دستگاه ۷٫۸۹ میلی‌متر است، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و سیستم صوتی آن توسط شرکت Dirac تنظیم شده است.

مشخصات ریلمی C55
نمایشگر۶٫۷۲ اینچی
چیپستهلیو G88
رم۸ یا ۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت (قابل ارتقا)
دوربیندوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
سیستم عاملاندروید ۱۳

ریلمی C55 در رنگ‌های Rainy Night و Sunshower عرضه می‌شود. مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۶۰ دلار و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۹۵ دلار قیمت دارد. فروش این دستگاه از ۸ مارس (۱۷ اسفند) در اندونزی آغاز خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 392 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 8 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها