زومپی کنسول گیمینگ دستی AOKZOE A1 با پردازنده رایزن 7 6800U معرفی شد - زومپی

شرکت چینی AOKZOE که در شهر شانگهای فعالیت می‌کند، از یک کنسول گیمینگ دستی به نام AOKZOE A1 رونمایی کرده که از پردازنده AMD رایزن ۷ ۶۸۰۰U استفاده می‌کند. این اولین کنسول دستی بازار در دنیاست که با این پردازنده از شرکت AMD به بازار می‌آید. این شرکت می‌خواهد ماه آینده با یک پروژه کیک‌استارتر پیش‌فروش کنسول خود را آغاز کند.

کنسول AOKZOE A1 که شبیه کامپیوتری با نمایشگر ۸ اینچی است، به رقابت با سایر کنسول‌های دستی بازار می‌رود. اگرچه این شرکت هنوز وارد بازار نشده، اما ویدیوهایی را در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته که نمونه اولیه این دستگاه را نشان می‌دهد.

مشخصات فنی کنسول AOKZKOE A1

کنسول AOKZOE A1 از نظر نرخ فریم نسبت به Onexplayer Mini بهتر است. این ویدیوها اجرای بازی‌هایی مثل الدن رینگ، فورتزا ۵، رد دد رمپشن ۲ و سایبرپانک ۲۰۷۷ را روی این محصول نشان می‌دهند و قدرت رایزن ۷ ۶۸۰۰U را به رخ می‌کشند. برای مثال، بازی الدن رینگ روی این دستگاه با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و فورتزا ۵ نیز به نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کرده است.

AOKZOE A1 با ویندوز ۱۱ و سیستم عامل SteamOS شرکت Valve سازگار است و از این طریق می‌تواند دسترسی به بازی‌های متنوعی را فراهم کند. سیستم خنک‌کننده این دستگاه پره‌های آلومینیومی و کانال‌های حرارتی مسی دارد و می‌تواند به شکل هوشمند گرما را کنترل کند تا حرارت به طور مناسب در دستگاه پخش شود.

کنسول دستی AOKZOE

کنسول این شرکت چینی از نمایشگر IPS با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و تراکم پیکسل‌های آن ۲۸۳ پیکسل در هر اینچ است. وزن این دستگاه ۶۶۸ گرم عنوان شده که تقریبا برابر با کنسول Steam Deck است. ولی یکی از ویژگی‌های جذاب این دستگاه نورپردازی RGB با قابلیت شخصی‌سازی است.

این محصول همچنین لرزش هپتیکی، ژیروسکوپ واکنش‌پذیر و تریگرهای خطی دارد. A1 در دو مدل استاندارد و آلتیمیت از باتری‌های ۴۸ و ۶۵ وات ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه رم از راه می‌رسد. AOKZOE انتظار دارد که تمام سفارش‌های این دستگاه را تا ماه سپتامبر ۲۰۲۲ تحویل خریداران دهد. فعلا قیمتی برای این محصول اعلام نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 3 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.