زومپی وزیر ارتباطات: 5 میلیون نفر در کمتر از 24 ساعت از سرویس رادار بازی استفاده کرده‌اند - زومپی

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه «رادار بازی» برای کاهش پینگ بازی‌ها خبر داد. به گفته زارع‌پور، از شب گذشته و هم‌زمان با رونمایی این سرویس تا الان، ۵ میلیون نفر از رادار بازی استفاده کرده‌اند و رکورد استفاده هم‌زمان ۴۰۰ هزار نفر ثبت شده است.

کاهش پینگ بازی‌ها وعده رئیس‌جمهور است که پس از گذشت مدت‌زمان یک سال و نیم از سوی وزارت ارتباطات محقق شده؛ شب گذشته «رادار بازی» بدین منظور معرفی شد. «عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از راه‌اندازی این سرویس با عنوان «خبر خوش» یاد کرد و گفت:

«خبر خوشی که امروز می‌خواهم بدهم در راستای وعده‌ای است که رئیس‌جمهور در ایام انتخابات برای کاهش پینگ و افزایش سرعت بازی‌ها داد. از دیروز این خدمت جدید برای گیمرها معرفی شده است. سامانه radar.game با همکاری بخش خصوصی، گیمرها و بنیاد بازی‌های ملی رایانه‌ای راه‌اندازی شده است که موجب افزایش سرعت دانلود و کاهش پینگ می‌شود. در‌حال‌حاضر بازی‌های پرطرفدار در دسترس هستند که کاربران می‌توانند پینگ بازی‌ها را قبل و بعد از فعال‌سازی سرویس مشاهده کنند. به‌مرورزمان نیز بازی‌های جدیدی اضافه خواهد شد.»

او با بیان اینکه رادار بازی مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، چند آمار از آن را ارائه کرد: «از شب گذشته که این سرویس را در کانال شخصی‌ام معرفی کردم، تا به الان ۵ میلیون نفر از آن استفاده کرده‌اند. همچنین ۴۰۰ هزار نفر به‌طور هم‌زمان در‌حال استفاده از آن بوده‌اند که نشان می‌دهد سرویسی کاربردی است.»

زارع‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد تا در آینده دولت بتواند با معرفی ابزارهای مختلف، تجربه کاربری افراد در استفاده از اینترنت را افزایش دهد تا سرعت دسترسی‌شان بیشتر شود.

گفتنی است شب گذشته وزیر ارتباطات با انتشار پستی در کانال شخصی خود در فضای مجازی از راه‌اندازی وب‌سایت و اپلیکیشن رادار بازی خبر داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 18 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها