زومپی هدیه ایرانسل به مناسبت عید فطر اعلام شد: بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه - زومپی

ایرانسل، هدیه ویژه خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با تخفیف است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید فطر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ایرانیان عزیز، هدیه بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸هزار تومان دریافت کنند.

لازم به ذکر است این بسته تخفیفی تنها در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، دو روز خواهد بود.

خرید و فعال‌سازی این بسته هدیه به دو روش امکان پذیر است. مشترکان سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل فقط در روز دوشنبه یا سه شنبه این هفته، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* می‌توانند این بسته را فعال کنند. بنابراین شماره‌گیری این کد تا تاریخ تعیین شده، بدون نتیجه خواهد بود.

روش دیگر دریافت هدیه ایرانسل برای عید فطر مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من است. فعالسازی به این روش نیز تنها در روزای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت امکان پذیر است.

مشترکان ایرانسلی در صورتی که برای روزهای تعطیل عید فطر به حجم اینترنت بیشتری نیاز دارند، می‌توانند از روش‌های دیگری بسته اینترنت رایگان تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 540 views بار دسته بندی : اخبار فناوری ایران تاريخ : 30 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها