زومپی نوبیتکس رقابت هکاتون دیفای را برای توسعه خدمات مالی غیرمتمرکز برگزار می‌کند - زومپی

نوبیتکس رقابتی یک ماهه برای توسعه ایده‌های نوآورانه در حوزه دیفای و جذب این ایده‌های نوین و خلاقانه برگزار کرده است. «هکاتون دیفای» از ۳۰ مرداد آغاز شده است.

به گزارش زومپی و به نقل از روابط عمومی نوبیتکس، پس از رونمایی از بستر تبادل غیرمتمرکز رمزارز «نوبی دکس» و کیف پول غیر امانی «لاکت ولت»، نوبیتکس رقابت هکاتون دیفای را آغاز کرده است. برنامه‌نویسان حوزه بلاکچین، تیم‌های فعال در دیفای، افرادی که اپلیکیشن، پلتفرم، طرح یا ایده در موضوعات مورد رقابت دارند، محققان حوزه نرم افزار و بلاکچین، دانشجویان و برنامه‌نویسان می‌توانند تا انتهای شهریورماه با بارگذاری پروژه‌های خود در وبسایت هکاتون دیفای به رقابت بپردازند.

نوبیتکس با رونمایی از نوبی‌دکس و لاکت ولت، بستر را برای ورود به دنیای دیفای در ایران ایجاد کرده و از فعالان کامیونیتی رمزارز، برنامه‌نویسیان و محققان برای ادامه این راه دعوت به عمل آورده است. در واقع هکاتون دیفای، گامی برای دستیابی به این هدف است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارائه ایده یا پروژه خود از طریق ثبت لینک پروژه ایجاد شده روی گیت‌هاب یا سرویس گیت هم‌روش یا ارسال طرح در قالب PDF، در این رقابت شرکت کنند.

نوبیتکس در ادامه مسیر حمایت از طرح‌ها و اقدامات دیفای، علاوه بر دو جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی، امتیازهایی را برای طرح‌های برتر در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به افزودن اپلیکیشن‌های برتر به لاکت ولت و لیست کردن توکن پروژه برتر در نوبی‌دکس اشاره کرد.

لازم به ذکر است در مدت‌زمان برگزاری هکاتون، ۶ کارگاه آموزشی با حضور متخصصان عرصه دیفای به‌صورت رایگان برگزار خواهد شد.

گفتنی است سه شنبه هفته گذشته نوبیتکس در جریان رویداد «دیفای» از دو محصول جدید رونمایی کرد. «نوبی‌دکس»، صرافی غیرمتمرکز ایرانی و «لاکت ولت»، کیف پول رمزارز غیر امانی دو محصول جدید این صرافی ارز دیجیتال هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 26 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها