زومپی نمایشگاه IFA 2022 به صورت حضوری و مانند دوران پیش از کرونا برگزار می‌شود - زومپی

مسئولان نمایشگاه IFA 2022 جزئیاتی در رابطه با برگزاری حضوری این رویداد به اشتراک گذاشته‌اند. ظاهرا قرار است در ایفا ۲۰۲۲ شرکت‌های بسیاری در برلین حضور پیدا کنند. گفته می‌شود که شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تجربه‌ای مانند دوران پیش از کرونا خواهند داشت.

پیش‌تر گفته شد که رویداد IFA 2022 اواخر تابستان امسال برگزار می‌شود؛ اما مهم‌ترین تفاوت این رویداد، حضوری بودن روند برگزاری آن است. در نتیجه انتظار می‌رود که این یکی از جذاب‌ترین رویدادهای فناوری باشد که در دوران پسا کرونا شاهد برگزاری آن هستیم. جزئیات اعلام شده نمایشگاه IFA 2022 به جذابیت‌های آن افزوده‌اند.

شرکت‌های بزرگ زیادی در نمایشگاه IFA 2022 حضور خواهند داشت

نمایشگاه IFA 2022

به نقل از منبع مرتبط، برلین میزبان رویداد بزرگ IFA 2022 به صورت حضوری خواهد بود. مسئولان این نمایشگاه، تمام تدابیر لازم را تدارک دیده‌اند تا افراد شرکت‌کننده در این نمایشگاه بتوانند تجربه‌ای پیش از دوران شیوع کرونا را داشته باشند. «ینس هیثکر»، معاون اجرایی نمایشگاه IFA در رابطه با این موضوع گفت:

«نمایشگاه IFA 2022 با حداکثر قدرت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه همه چیز مربوط به فناوری از جمله ۵G، هوش مصنوعی، لوازم خانگی، الگوریتم‌های محاسباتی، خودروهای الکتریکی و… پوشش داده می‌شوند.»

دیگر رویدادهایی که در دوران همه‌گیری کرونا برگزار شده بودند، یا آنلاین بودند و یا حتی اگر حضوری بودند، کیفیت سابق را نداشتند. این بار اما مسئولان نمایشگاه IFA 2022 وعده داده‌اند که این رویداد با بهترین کیفیت برگزار می‌گردد.

دقیقا مشخص نشده که کدام شرکت‌ها قرار است به صورت رسمی در IFA 2022 حضور پیدا کنند، اما هیثکر گفته است که ۱۵ تا از ۲۰ شرکت بزرگ که سابقه شرکت در این نمایشگاه را داشته‌اند، آمادگی خود را برای IFA 2022 اعلام کرده‌اند. او همچنین از تعداد شرکت‌کنندگان و مطبوعات پذیرش شده صحبتی به میان نیاورد.

گفتنیست که شرکت کوالکام در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. سخنران اصلی رویداد IFA 2022 نیز مدیرعامل کوالکام خواهد بود. دور از انتظار نیست که شاهد ارائه محصولات جدید این کمپانی از جمله تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در رویداد مذکور باشیم.

به نظر شما IFA 2022 می‌تواند مانند دوران پیش از شیوع کرونا باشد؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 656 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 29 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.