زومپی ناسا پلتفرم استریم خود را راه‌اندازی می‌کند [تماشا کنید] - زومپی

ناسا در تابستان امسال از پلتفرم استریم جدیدی با نام +NASA راه‌اندازی خواهد کرد. آژانس فضایی در حال حاضر پرتاب‌ها و رویدادهای دیگر را در وب‌سایت خود پخش می‌کند و +NASA نه‌تنها پخش زنده، بلکه مجموعه‌ای از محتواهای ویدیویی را شامل خواهد شد.

براساس اطلاعات موجود در بیانیه ناسا، سرویس استریم نا‌سا از طریق برنامه‌های iOS و اندروید این آژانس در دسترس خواهد بود. همچنین در مرورگرهای دسکتاپ و موبایل و پخش‌کننده‌هایی مانند اپل تی‌وی نیز می‌توان به آن دسترسی داشت. از دیگر نکات قابل توجه این سرویس می‌توان به این موضوع اشاره کرد که محتواهای آن ظاهراً رایگان خواهند بود و شامل تبلیغات نمی‌شوند.

پلتفرم استریم ناسا

«مارک اتکیند» از دفتر ارتباطات ناسا می‌گوید:

«با پلتفرم استریم جدید ناسا، ما فضا را در دسترس شما قرار می‌دهیم. حضور دیجیتالی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم داستان‌های مربوط به نحوه کشف عوامل ناشناخته در هوا و فضا، الهام‌بخشی از طریق کشفیات و نوآوری‌های ناسا به نفع بشریت را بهتر نشان دهیم.»

ناسا علاوه بر معرفی و راه‌اندازی سرویس استریم خود، همچنین در حال بازسازی کامل موقعیت دیجیتال خود است. آژانس فضایی در حال حاضر روی یک تجربه وب (و اپلیکیشن) جدید کار می‌کند که هدف از آن، جمع‌آوری و ارائه اطلاعات مربوط به مأموریت‌ها، پروژه‌های تحقیقاتی، به‌روزرسانی‌های برنامه آرتمیس و موارد دیگری است.

نا‌سا برای برنامه‌ها و بخش‌های مختلف خود وب‌سایت‌های متعددی دارد و این تجربه جدید شامل محتوای چندین مورد از آن‌ها خواهد بود. همچنین برای دسترسی آسان‌تر به اطلاعات وب‌سایت‌های ناسا، این تجربه جدید دارای قابلیت‌های جستجو و کاوش خواهد بود.

هم‌اکنون می‌توانید نسخه آزمایشی این وب‌سایت را امتحان کنید، اما به یاد داشته باشید که آژانس فضایی قصد دارد در آینده از اطلاعات و وب‌سایت‌های بیشتری برای کامل کردن آن پس از راه‌اندازی نهایی استفاده کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 28 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها