زومپی میکروفون پایین آیفون 15 و آیفون 15 پلاس قابل‌تعمیر است - زومپی

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ به‌تازگی وارد بازار شده‌اند و کاربران درحال کشف ویژگی‌ها و اطلاعات جدید درباره این گوشی‌ها هستند. خبر خوب برای افرادی که قصد خرید گوشی‌های آیفون‌ ۱۵ یا ۱۵ پلاس را دارند اینکه طبق یک گزارش جدید، فروشگاه‌های اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز این شرکت می‌توانند میکروفون پایین سمت راست این دستگاه‌ها را به‌طور جداگانه تعمیر کنند.

وب‌سایت MacRumors به نقل از اطلاعاتی که توسط منابع خود به دست آورده است، در گزارش جدیدی ادعا کرده که میکروفون آیفون ۱۵ و آیفون‌ ۱۵ پلاس قابل تعمیر هستند. اپل ظاهراً تلاش کرده تا تعمیر گوشی‌های سری آیفون ۱۵ خود را آسان‌تر کند و همچنین هزینه‌های مربوط به آن را کاهش دهد و حالا این گزارش نمونه دیگری از تلاش غول کوپرتینویی را نشان می‌دهد.

البته باید اشاره کرد که برای تعویض تمام میکروفون‌های دستگاه، تکنسین باید کل شاسی فریم میانی آیفون را نیز تعویض کند.

ساده‌سازی تعمیر آیفون ۱۵

اپل به‌طور کلی تلاش کرده تا تعمیر گوشی‌های سری آیفون‌ ۱۵ را ساده‌تر کند. اخیراً ویدیو کالبدشکافی آیفون ۱۵ پرو منتشر شده بود که در آن تمام قطعات داخلی جدیدترین پرچمدار اپل نمایش داده می‌شود. همانطور که در گزارش مربوط به این ویدیو گفته شد، قطعات داخلی این گوشی نسبت به نسل قبلی راحت‌تر جدا می‌شوند و به‌طور کلی گوشی جدید اپل امتیاز تعمیرپذیری ۷ از ۱۰ را دریافت کرده است.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از روز جمعه گذشته به بازار عرضه شده‌اند. هرچند انتظار می‌رفت تا این دستگاه‌ها با تغییراتی از جمله پورت USB-C مورد استقبال بسیار خوبی قرار بگیرند، اما «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مطرح محصولات اپل ادعا کرده بود که فروش آیفون‌ ۱۵ و ۱۵ پرو کمتر از انتظار اپل خواهد بود و آیفون‌ ۱۵ پرو مکس بیشترین فروش را تجربه خواهد کرد. همچنین در گزارش دیگری گفته شده بود که کاربران می‌توانند با کمک درگاه USB-C که به این خانواده اضافه شده است، از مبدل USB-C به اترنت استفاده کرده و با اتصال سیمی به سرعتی بسیار بیشتر از وای‌فای دست پیدا کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 24 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها