زومپی مشخصات کامل گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس پیش از رونمایی برملا شد - زومپی

با توجه به شایعات، به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس باقی نمانده است. حالا گزارشی جدید مشخصات کامل این دو تبلت خوش‌قیمت و قدرتمند را برملا کرده تا کاربران از همین حالا تصمیم خود را برای خرید بگیرند.

طبق اعلام وب‌سایت WinFuture، گلکسی تب اس ۹ اف ای و اس ۹ اف ای پلاس با استاندارد IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. بنابراین این محصولات پس از سری گلکسی تب S9، تنها تبلت‌هایی خواهند بود که از این استاندارد بهره می‌برند.

مشخصات فنی گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس

گلکسی تب S9 FE نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسلی خواهد داشت، درحالی‌که گلکسی تب S9 FE پلاس از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۶۰ پیکسلی بهره خواهد برد. نرخ نوسازی هر دو صفحه ۹۰ هرتزی خواهد بود و فقط مدل پلاس می‌تواند از S Pen استفاده کند.

هر دو تبلت جدید سامسونگ احتمالاً از چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کنند که چهار هسته پرقدرت Cortex-A78 خواهد داشت. گلکسی تب S9 اف ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پایه عرضه می‌شود. البته این دستگاه مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

گلکسی تب S9 اف ای پلاس حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، اما در صورت تمایل می‌توانید نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی را هم خریداری کنید. هر دو دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ احتمالاً در قاب عقب هر دو تبلت خود دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و در جلو دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار می‌دهد. البته مدل پلاس در عقب یک دوربین اضافه ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض هم خواهد داشت. این دو تبلت می‌توانند فیلمبرداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشند.

گلکسی تب S9 FE انرژی خود را از یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس از یک باتری ۱۰,۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. هر دو دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این دو تبلت می‌توانیم به وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، درگاه USB-C و بلندگوهای استریو اشاره کنیم.

گلکسی تب S9 FE به‌احتمال‌زیاد با قیمت ۵۲۹ یورو و گلکسی تب S9 FE پلاس با قیمت ۶۹۹ یورو وارد بازار می‌شوند. مدل‌های ۵G این محصولات نیز باید ۱۰۰ یورو گران‌تر باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 26 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها