زومپی متا امکان استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام را فراهم کرد [تماشا کنید] - زومپی

متا ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به کاربران آن اجازه می‌دهد در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و Messenger خود از آواتار استفاده کنند. غول فناوری که اخیرا درگیر رقابت جدی با توییتر بوده، از سال‌ها قبل با ارائه ویژگی‌های جدید، روی آواتارها نیز تمرکز داشته که از آن‌ها به‌عنوان بخشی از برنامه‌های متا در زمینه متاورس یاد می‌شود.

براساس ویدیو موجود در پست وبلاگ متا که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، ویژگی جدید این شرکت تا حدودی شبیه به استفاده از آواتارهای Memoji اپل در هنگام تماس با فیس‌تایم است، به این معنا که آواتارهای متا نیز می‌توانند حالات صورت و حرکات دهان شما را داشته باشند.

استفاده از آواتار در تماس‌های ویدیویی اینستاگرام

همانطور که در ویدیو بالا دیده می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند آواتارهای خود به شکل حیواناتی از جمله گربه، سگ و جغد نمایش دهند. بنابراین همانطور که متا نیز اشاره می‌کند، هیچ الزامی وجود ندارد که آواتار شبیه چهره واقعی شما باشد.

متا علاوه بر این در ویدیو خود استیکرهای متحرک آواتار را نیز نشان می‌دهد که طبق پست متا، می‌توان از آن‌ها در استورهای و ریلزهای اینستاگرام و فیسبوک و کامنت‌های فیسبوک استفاده کرد.

متا بطور مداوم روی سیستم ساخت آواتار خود تمرکز داشته است و اخیراً نیز اعلام کرده بود که کاربران آن بیش از یک میلیارد آواتار ساخته‌اند. سازنده آواتار در واقع می‌تواند یک نسخه دیجیتال و تقریباً کامل از چهره و بدن واقعی خود داشته باشد تا در تماس‌های ویدیویی از آن به جای تصویر خود استفاده کند. این سیستم ابتدا برای استفاده در برنامه‌های واقعیت مجازی معرفی شد اما از آن زمان در دسترس گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های دیگر نیز قرار گرفت.

متا در انتهای پست خود به این موضوع اشاره می‌کند که همچنان در تلاش است تا سیستم ساخت آواتار خود را با انیمیشن‌های واقعی‌تر و با جزئیات بهبود دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 12 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها