زومپی مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در پلتفرم X به‌طور زنده پخش خواهد شد - زومپی

ایلان ماسک در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) دوباره بحث مبارزه با مارک زاکربرگ را وسط کشیده است. او می‌گوید این روزها مشغول وزنه‌زدن در حین کار است تا برای این مبارزه آماده شود و پخش زنده این نبرد را از طریق پلتفرم X به نمایش خواهد گذاشت.

در شرایطی که به‌نظر می‌رسید دیگر خبری از مبارزه فیزیکی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ نخواهد شد، مالک توییتر یک بار دیگر توجهات را به این نبرد معطوف کرده است. او در توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: «مبارزه زاک در برابر ماسک در X پخش زنده خواهد شد. تمامی عواید این پخش زنده به نفع کهنه‌سربازان صرف امور خیریه می‌شود.»

هنوز مشخص نیست که این مبارزه چه زمانی برگزار خواهد شد؛ بااین‌حال، ماسک ساعاتی قبل‌تر در توییتی دیگری گفته بود که چون وقت اضافه برای تمرین ندارد، مجبور شده است که وسایل تمرین را با خودش به محل کار بیاورد و در طول روز وزنه بزند تا برای این مسابقه آماده شود.

ایلان ماسک مشغول تمرین برای مبارزه با مارک زاکربرگ است

ایلان ماسک چندی قبل قابلیت پخش زنده توییتر را آزمایش کرده بود و در آن پخش زنده کوتاه یک‌دقیقه‌ای دیدیم که وزنه‌هایی در دفتر او وجود دارد و او از آن‌ها برای تمرین استفاده می‌کند. ماسک گفته بود که نقطه ضعفش استقامت فیزیکی است و سعی دارد به‌سرعت این مشکل را برطرف سازد.

مدیرعامل تسلا همچنین در پاسخ به کاربری که پرسیده بود هدف او از این مبارزه چیست، نوشت: «این مبارزه شکلی متمدنانه از جنگ است. مردان عاشق جنگ هستند.»

مارک زاکربرگ هنوز به اظهارات جدید ایلان ماسک درباره این مسابقه واکنشی نشان نداده است. با توجه به اینکه پلتفرم‌های متا هم قابلیت پخش زنده ویدیویی دارند، باید دید که آیا زاکربرگ به‌صورت مجزا این مبارزه را در سرویس‌های خود پخش خواهد کرد یا توافقی در این زمینه بین این دو نفر صورت گرفته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 6 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها