زومپی لنوو ظاهراً در حال ساخت کنسول دستی بازی با نمایشگر 8 اینچی در رقابت با Steam Deck است - زومپی

براساس یک شایعه جدید، لنوو احتمالاً در حال ساخت یک کنسول بازی دستی به نام Legion Go است که با پشتیبانی از ویندوز می‌تواند به رقابت با ROG Allly ایسوس یا Steam Deck بپردازد. گفته می‌شود که این دستگاه احتمالاً از یک نمایشگر ۸ اینچی و تراشه کاملاً جدید AMD Ryzen بهره خواهد برد.

شرکت Valve با عرضه Steam Deck بازار ‌کنسول‌های دستی را در چند سال گذشته متحول کرد. پس از آن ایسوس نیز ROG Ally را عرضه کرد که با استقبال خوبی روبرو شد. حالا نیز ظاهراً نوبت به لنوو رسیده که طبق گزارش Windows Central در حال ساخت Legion Go است که احتمالاً دلیل پایان تولید گوشی‌های گیمینگ لیجن این شرکت را توضیح می‌دهد.

کنسول بازی دستی Legion GO

براساس این گزارش، Legion Go می‌تواند نمایشگری ۸ اینچی داشته باشد که بزرگ‌تر از نمایشگرهای ۷ اینچی Steam Deck و ROG Ally خواهد بود. همچنین ممکن است از پردازنده جدید Phoenix بهره ببرد که در سری AMD Ryzen قرار می‌گیرد و احتمالاً آن را به دستگاه قدرتمندتری نسبت به ROG Ally تبدیل خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد Legion Go وجود ندارد. البته این اولین باری نیست که شایعاتی درباره ساخت یک کنسول بازی دستی توسط لنوو منتشر می‌شود. آخرین بار گفته شده بود که این شرکت در حال کار روی یک دستگاه مبتنی بر اندروید با تمرکز بر استریم بازی‌ها است. با توجه به اینکه هنوز هیچ رندر یا اطلاعات دقیق دیگری در مورد این دستگاه وجود ندارد، بعید به‌نظر می‌رسد که امسال شاهد عرضه آن باشیم.

یکی از زمینه‌هایی که لنوو با Legion Go می‌تواند رقبای خود مانند ROG Ally را شکست دهد، نرم‌افزار است. هرچند کنسول دستی ایسوس با استقبال خوبی روبرو شده، اما تجربه نرم‌افزاری آن انتقادهایی را به همراه داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 3 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها