زومپی فروش آسیاتک افزایش یافت: شناسایی 138.5 میلیارد تومان درآمد طی فروردین 1402 - زومپی

شرکت آسیاتک توانست روند رو به رشد درآمد خود را حفظ کرده و طی فروردین سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳۸٫۵ میلیارد تومان درآمد کسب کند.

گزارش عملکرد ماهانه شرکت انتقال داده‌های آسیاتک روی کدال نشان می‌دهد این مجموعه در فروردین ماه بیش از ۱۳۸٫۵ میلیارد تومان درآمد داشته است. ۷۱ درصد از این درآمد یعنی معادل ۹۸٫۶ میلیارد تومان از ارائه خدمات اینترنت ADSL ،TD-LTE، تلفن ثابت VOIP، پهنای باند اینترنت، اینترنت OWA و مکالمات بین‌الملل به کاربران و خدمات عمده‌فروشی اینترنت حاصل شده است.

درآمد آسیاتک فروردین 1402

درآمد این شرکت از ارائه خدمات اینترنت یک رکورد برای خود محسوب می‌شود و نسبت به تمام سال‌های گذشته رقمی بالاتر است. به نظر می‌رسد کمپین بهاری اخیر آسیاتک و ارائه سرویس‌های ADSL با تخفیف به مشترکین، به افزایش فروش این شرکت کمک کرده است.

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی آسیاتک خدمات فناوری اطلاعات همچون محتوای دیتاسنتر IXP، انتقال داخل شبکه، آدرس شبکه، میزبانی دیتاسنتر، سرور اختصاصی، پیامک و… است که از آن ۳۸٫۶ میلیارد تومان درآمد داشته است.

فروش کالا و تجهیزات از قبیل مودم، سرور و… در این بازه زمانی نیز حدود ۱٫۲ میلیارد تومان درآمدزایی برای این شرکت داشته است.

گفتنی است درآمد این شرکت از خدمات اینترنت در طول یک سال گذشته حدود ۸۹۶ میلیارد تومان، درآمد خدمات فناوری اطلاعات حدود ۳۸۳ میلیارد تومان و از فروش کالا نیز ۲۰ میلیارد تومان بوده است. البته گزارش عملکرد یک ساله این شرکت بورسی هنوز روی کدال منتشر نشده است، گزارشی که آمار و ارقام آن می‌تواند به دید بهتر از فعالیت در این صنعت کمک کند.

آسیاتک پس از چهار سال تلاش، از اردیبهشت‌ماه سال گذشته بورسی شد و هم اکنون سهام این شرکت حوالی ۱۳۵۰ تومان معامله می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 1 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها