زومپی عکس‌های واقعی ردمی K70E طراحی جذاب این گوشی را به‌نمایش می‌گذارند - زومپی

گوشی ردمی K70E در دست
گوشی مورد‌انتظار ردمی K70E، با طراحی جذاب و سخت‌افزار قدرتمند به‌زودی از راه می‌رسد.
تبلیغات

شیائومی قصد دارد که گوشی‌ها‌ی مورد انتظار سری ردمی K70 را تا آخر ماه جاری میلادی در چین رونمایی کند. چندی پیش، حساب کاربری ردمی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مشخصات کلیدی این گوشی شیائومی را به اشتراک گذاشت تا هیجان چینی‌ها به اوج برسد.

حساب کاربری دیجیتال چت استیشن در ویبو از تصاویر واقعی گوشی مورد بحث پرده‌ برداری کرده است. بر اساس این تصاویر، ردمی K70E از نمایشگری با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار جذابی دارد.

گوشی جدید ردمی به نمایشگر تخت با وضوح ۱٫۵K، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، عمق رنگ ۱۲ بیتی و حسگر اثر‌انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز شده‌ است.

قلب تپنده‌ی گوشی ردمی K70E را پردازنده Dimensity 8300 Ultra همراه با رم LDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 تشکیل می‌دهد. انتظار می‌رود که این ترکیب سخت‌افزاری، از پسِ اجرای بازی‌های سنگین و انجام کار‌های روزمره سربلند بیرون بیاید.

شیائومی همچنین تأیید‌کرده است که ردمی K70E به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع ۹۰ وات مجهز خواهد بود. این گوشی با وجود اینکه از باتری حجیم و پرظرفیتی بهره می‌برد، تنها ۸٫۰۵ میلی‌متر ضخامت‌ دارد.

گوشی جدید ردمی به سیستم هوشمند شارژ که از هوش‌ مصنوعی برای افزایش طول‌ عمر باتری استفاده می‌کند، مجهز شده است و از الگوریتم Xiaomi Haixing برای ترمیم باتری استفاده می‌کند. شیائومی اعلام‌ کرده که باتری این گوشی پس از ۱۰۰۰ بار شارژ شدن، بیش از ۹۰ درصد ظرفیت‌ اولیه‌ی خود را حفظ می‌کند.

شیائومی برای این که ردمی K70E در زیر فشار‌های سنگین به بهترین شکل کار کند، این گوشی را به محفظه‌ی بخار بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌متر‌مربعی مجهز کرده‌ است. این سیستم‌ خنک کننده نسبت به نسل قبل، ۲۶٫۶ درصد دفع حرارت بیشتری دارد و نوید‌بخش عملکرد پایدار گوشی در بازی‌‌کردن‌های طولانی مدت است.

ردمی K70E به سیستم‌عامل HyperOS شیائومی مجهز شده است و طبق تصویر منتشر‌شده، شیائومی برای این گوشی تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در‌نظر گرفته است.

لو وی‌بینگ، مدیر‌کل ردمی، اعلام‌کرد که سری ردمی K70 شامل سه مدل ردمی K70 و ردمی K70 پرو و ردمی K70E، این ماه عرضه‌ می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی ردمی K70E و تاریخ عرضه‌ی آن منتشر‌ نشده است.

تبلیغات

داغ‌ترین مطالب روز
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 26 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.