زومپی شیائومی 12T احتمالا با یک نسخه ویژه از تراشه مدیاتک از راه می‌رسد - زومپی

شیائومی اخیرا از گوشی‌های سری ۱۲S رونمایی کرد که احتمالا هیچ کدام وارد بازار جهانی نمی‌شوند. با این حال انتظار می‌رود غول فناوری چینی سری ۱۲T را برای بازار جهانی آماده کرده باشد و اکنون یکی از منابع دنیای فناوری اطلاعاتی در خصوص تراشه مورد استفاده در این سری را مطرح کرده است.

طبق گفته‌ها، ظاهرا سری شیائومی ۱۲T دو مدل پایه و پرو را شامل می‌شود که مدل پایه با نام‌ رمز Plato و مدل پرو هم با نام رمز  Diting شناخته می‌شود.

بنا به گزارشات پیشین، ثبت شدن مدل پلاتو در MtkList بدین معناست که گوشی مذکور از تراشه‌های مدیاتک استفاده خواهد کرد. اما حالا یکی از منابع دنیای فناوری به نام Skrzypek مدعی شده که ۱۲T به تراشه دیمنستی ۸۱۰۰ اولترا مجهز خواهد بود.

بنابراین در ادامه این احتمال نیز وجود دارد که شیائومی ۱۲T پرو هم تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را مورد استفاده قرار دهد.

احتمال به‌کارگیری تراشه دیمنستی در شیائومی 12T
شیائومی ۱۱T پرو

مشخصات احتمالی سری شیائومی ۱۲T

گفتنی است شیائومی ۱۲T به تازگی از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مجوزهای لازم را دریافت کرده، از همین رو می‌توان گفت که احتمالا چیزی تا معرفی رسمی آنها باقی نمانده است.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در FCC به نظر می‌رسد ۱۲T در زمینه ارتباطات از مواردی مانند وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ax، اتصال ۵G، بلوتوث، GPS و اینفرارد برخوردار است.

همچنین ظاهرا گوشی مذکور در دو گزینه با رم ۸ گیگابایتی با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و یا رم ۸ گیگابایتی به همراه فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود.

احتمال به‌کارگیری تراشه دیمنستی در شیائومی 12T

در سوی دیگر نیز احتمال می‌رود که مدل ۱۲T پرو هم دارای نمایشگری امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی از OIS در دوربین اصلی، رم ۸ گیگابایتی LPDDR5 به همراه فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 و باتری نامشخصی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی باشد.

بد نیست در پایان به این مورد نیز اشاره شود که گمان می‌رود ۱۲T و نسخه پرو پس از تغییر برند در چین با نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S پرو عرضه شوند.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 369 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 6 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها