زومپی سونی از دوربین بدون آینه A6700 با قیمت 1400 دلار رونمایی کرد - زومپی

دوربین بدون آینه APS-C سونی A6700 معرفی شد. این دوربین از بهبودهای فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی دوربین‌های فول‌فریم سونی بهره می‌برد. سونی A6700 که سنسور ۲۶ مگاپیکسلی دارد، جایگزین دوربین A6600 مربوط به سال ۲۰۱۹ می‌شود.

دوربین جدید سونی قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه است که پیشرفت بزرگی نسبت به ۳۰ فریم بر ثانیه نسل قبلی به حساب می‌آید. قیمت بدنه یا بادی این دوربین برابر ۱۳۹۹٫۹۹ دلار است.

مشخصات دوربین بدون آینه سونی A6700

بزرگ‌ترین پیشرفت این دوربین سونی مربوط به پردازش‌های هوش مصنوعی می‌شود. ژاپنی‌ها در این دوربین از بهبودهای فوکوس خودکار یکسان با دوربین ۳۹۰۰ دلاری A7R V استفاده کرده‌اند. این ویژگی می‌تواند سوژه‌ها را بهتر از هر زمان دیگری تشخیص دهد، برای مثال این قابلیت نه‌تنها می‌تواند حیوانات را تشخیص دهد، بلکه قادر به شناسایی نوع حیوان هم هست.

دوربین سونی A6700

سونی به این دوربین ۳۳۴ نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز جدید اضافه کرده است. همچنین با قابلیت کادربندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی هم روبه‌رو هستیم که می‌تواند بدون حرکت‌دادن دوربین، سوژه‌ها را دنبال کند.

این دوربین یک نمایشگر لمسی LCD با امکان تغییر زاویه دارد و می‌توانید آن را در زوایای مختلف تنظیم کنید. صفحه نمایش A6700 نسبت به نسل قبلی‌اش تا ۳۳ درصد زاویه دید عریض‌تری دارد.

سونی به دوربین جدیدش یک پورت USB-C با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و سرعت انتقال داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه اضافه کرده است. این دوربین همچنین از یک دکمه چرخان جدید بهره می‌برد و با اپ Creators سونی برای آپلود داده در فضای ابری سازگار است.

روی کاغذ دوربین سونی A6700 یک ارتقای قابل‌توجه نسبت به A6600 محسوب می‌شود و می‌تواند افراد زیادی را جذب کند. درحالی‌که قیمت بادی این دوربین مشابه مدل ۲۰۱۹ آن و برابر با ۱۴۰۰ دلار است، برای خرید آن با لنز ۱۶ تا ۵۰ میلی‌متر باید ۱۵۰۰ دلار و برای مدل مجهز به لنز ۱۸ تا ۱۳۵ میلی‌متر آن باید ۱۸۰۰ دلار هزینه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 13 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها