زومپی سامسونگ از گوشی جان‌سخت گلکسی XCover6 پرو رونمایی کرد - زومپی

گلکسی XCover6 پرو سامسونگ از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و با چیپست میان رده و باتری قابل تعویض در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه مشخصات آن را مرور خواهیم کرد.

مشخصات گلکسی XCover6 پرو

اگر با سری گوشی‌های XCover سامسونگ آشنایی ندارید، اکثر این دستگاه‌ها مشخصات چندان قابل توجهی ندارند، اما بسیار مقاوم و خوش ساخت هستند. گلکسی XCover6 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی از نمایشگر ۶٫۶ اینچی PLS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گلکسی XCover6

گلکسی XCover6 پرو دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌غبار و استاندارد صنعتی MIL-810H است. همچنین سامسونگ گلکسی XCover6 پرو را به نوعی طراحی کرده که با دست‌های خیس یا دستکش نیز بتوان با آن کار کرد. از دیگر مشخصات این گوشی مقاوم که ۲۳۵ گرم وزن دارد، می‌توان به چیپ اسنپدراگون ۷۸۸G با پشتیبانی از شبکه ۵G و اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6E اشاره کرد که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین فضای ذخیره‌سازی آن را از طریق اسلات microSD می‌توان افزایش داد.

گلکسی XCover6

از نظر عکاسی، XCover6 پرو شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود که در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی XCover6 پرو دارای باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات است که به راحتی می‌توان آن را تعویض کرد. با این وجود، سامسونگ در جعبه آن از یک کابل USC-C استفاده کرده و خبری از آداپتور شارژ نیست. در نهایت، از جمله سایر مشخصات آن می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۲ همراه با رابط کاربری One UI و اسپیکرهای بهبود یافته اشاره کرد.

مشخصات گلکسی XCover6 پرو
نمایشگر۶٫۶ اینچی PLS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز
چیپستاسنپدراگون ۷۸۸G
رم۶ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
دوربیندوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسلی
باتری۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ وات
سیستم عاملاندروید ۱۲
قیمتحدود ۶۲۶ دلار

قیمت گلکسی XCover6 پرو

گلکسی XCover6

قیمت گلکسی XCover 6 پرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما طبق شایعات، می‌تواند با قیمت حدود ۶۲۶ دلار راهی بازار شود. همچنین این گوشی از ماه آینده میلادی در بازارهای منتخب سراسر اروپا، خاورمیانه و آسیا در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 30 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها