زومپی ساترا قصد دارد برنامه‌های مشترک با VODها تولید کند - زومپی

رئیس سازمان صدا و سیما برای تولید برنامه‌های مشارکتی با تولیدکنندگان شبکه نمایش خانگی و حتی خرید رایت برخی از این برنامه‌ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش زومپی و به نقل از روابط عمومی ساترا، «پیمان جبلی»، رئیس صدا و سیما در جلسه معارفه اعضای جدید شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا، به سیاست‌های حمایتی صداوسیما از پلتفرم‌های نمایش محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

«آماده تولید برنامه‌های مشارکتی با تولیدکنندگان شبکه نمایش خانگی هستیم و درصورت تایید ارزیابان سازمان امکان پخش تیزر این دست تولیدات و حتی خرید رایت آنها وجود دارد.»

جبلی با تأکید بر استفاده از تجربیات دیگر کشورها در زمینه ساماندهی و تنظیم‌گری فضای مجازی اظهار داشت حوزه بین‌الملل ساترا باید تقویت شود، با کشورهای اسلامی و منطقه و کشورهای اروپایی تعامل داشته باشد و از تجربه و ظرفیت‌های متقابل استفاده شود.

وی با استقبال از برگزاری نمایشگاه «رصتا» و تشکیل مجمع رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر ایران گفت برگزاری نمایشگاه «رصتا» در دوره اول رویداد خوب و قابل قبولی بود که بایستی ادامه داشته باشد و توسعه یابد.

در حالی رئیس صدا و سیما از تشکیل مجمع رصتا استقبال می‌کند که انجمن صنفی VODها و برخی از فعالین این حوزه صراحتاً مخالفت خود با تشکیل این مجمع را اعلام کرده‌اند.

در ادامه این جلسه اعضای شوراهای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا معارفه شدند. «سعید مقیسه» رئیس ساترا (عضو حقوقی، رئیس شورا)، «محمد حسام‌پور» معاون پایش و نظارت ساترا (عضو حقوقی – دبیر شورا)، «فرشاد مهدی‌پور» نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مهدی آذرپندار» نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت ارشاد، معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما یا نماینده او، رئیس مرکز طرح و برنامه صدا و سیما یا نماینده او، معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا، «محسن مهاجرانی»، «علی‌اصغر پورمحمدی»، «محمدرضا جعفری‌جلوه»، «پرویز شیخ‌طادی» و «امین صدیقی» اعضای شورای صدور مجوز تولید هستند.

«علی‌اصغر پورمحمدی»، رئیس ساترا، «علیرضا پاشایی» نماینده قوه قضائیه، «محمد هاشمی» نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدحسین ایمانی خوشخو» نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مجمع رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر ایران، «محمد حسام‌پور» معاون پایش و نظارت ساترا، «محمدرضا جعفری‌جلوه»، «عبدالکریم خیامی»، «محسن مهاجرانی»، «حسین کرمی»، «جواد شیخ اکبری» و «کمیل قیدرلو» اعضای شورای صدور مجوز انتشار هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 3 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها