زومپی ردمی K70 پرو با ۲۴ گیگابایت رم به گیک‌بنچ رسید - زومپی

گوشی ردمی K70E در دست
پرچمدار جدید ردمی با رم ۲۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

گوشی‌های خانواده‌ی ردمی K70 در هشتم آبان رونمایی می‌شوند. احتمالاً این خانواده که شامل ردمی K70E، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود، به‌ترتیب از پردازنده‌ دیمنسیتی ۸۳۰۰-Ultra، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو مشخصاتی از رم و حافظه ذخیره سازی خانواده ردمی K70 فاش کرده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، ردمی K70 با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی همراه با رم ۱۶ گیگابایتی رونمایی خواهد شد. نسخه‌ی پرو این گوشی هم فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی همراه با رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی خواهد داشت.

اطلاعاتی از صفحه‌ی بنچمارک گیک‌بنچ گوشی شیائومی ردمی K70 پرو با رم ۲۴ گیگابایتی منتشر شده است. طبق این اطلاعات، پرچمدار جدید ردمی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ که در دل رد مجیک ۹ پرو و شیائومی ۱۴ دیدیم، روانه‌ی بازار خواهد شد. ردمی K70 پرو امتیاز ۲٫۱۰۱ را در آزمایش‌های تک هسته‌ای و امتیاز ۶٫۵۲۴ را در آزمایش‌های چند هسته‌ای به‌دست آورده است.

اطلاعاتی از قیمت گوشی ردمی K70 پرو در دسترس نیست. احتمالاً پرچمدارهای جدید ردمی به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش روشن مجهز شوند و رنگ آبی تنها در K70 پرو دیده شود.

تبلیغات

داغ‌ترین مطالب روز
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 29 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.