زومپی ردمی 12 5G با اسنپدراگون 4 نسل 2 معرفی شد - زومپی

شیائومی چند وقت پیش از گوشی ردمی ۱۲ رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی نسخه ۵G این دستگاه هستیم. ردمی ۱۲ ۵G به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز شده و سایر مشخصاتش غیر از دوربین، مشابه نسخه ۴G است.

این گوشی هوشمند درحقیقت همان ردمی نوت ۱۲R مخصوص بازار چین با دوربین سلفی متفاوت محسوب می‌شود که در هند معرفی شده است و در بازار جهانی هم به دست مشتریان می‌رسد.

مشخصات و قیمت ردمی ۱۲ ۵G

این گوشی ردمی به نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است. انرژی این دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است و توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو به‌جای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید مدل ۴G همراهی می‌شود. جلوی این گوشی هوشمند هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل ۱٫۱۲ میکرومتر قرار دارد.

ردمی 12 5G

گوشی جدید ردمی از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد. ردمی ۱۲ ۵G به پنل پشتی شیشه‌ای مجهز شده است و ضخامتی کمتر از ۸٫۲ میلی‌متر دارد. این دستگاه همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند که به‌معنای مقاومت آن در برابر پاشش آب است.

این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای و در نسخه‌های مختلف از نظر رم و حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه پایه این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۳۳ دلار قیمت دارد. نسخه بعدی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد. بالاترین نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۱۷۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 1 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها