زومپی خداحافظی با رنگ‌های طلایی و بنفش؛ اپل برای آیفون 15 پرو به سراغ رنگ‌های جدید می‌رود - زومپی

آیفون ۱۵ پرو اپل ماه آینده در یک رویداد ویژه معرفی خواهد شد که طبق شایعات، روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود. برخلاف نسخه قبلی آیفون که اپل در آن از فولاد ضد زنگ برای قاب استفاده کرده بود، مدل‌های آیفون ۱‌۵ پرو گفته شده که از قاب تیتانیومی بهره خواهند برد. حالا تصویری منتشر شده که این گوشی را در یک رنگ جدید نشان می‌دهد.

براساس گزارش‌هایی که منتشر شده، ظاهراً وجود قاب تیتانیومی باعث می‌شود تا اپل گزینه‌های رنگی آیفون ۱۵ پرو را نیز تغییر دهد و گزینه‌های طلایی و بنفش آن به ترتیب با خاکستری (Titan Gray) و آبی تیره جایگزین خواهد شد. تصویر زیر، رندر رنگ جدید خاکستری تایتان آیفون ۱۵ پر‌و را نشان می‌دهد:

رنگ جدید آیفون ۱۵ پرو

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، رنگ خاکستری Titan آیفون ۱۵ پرو از گزینه نقره‌ای/سفید آن تیره‌تر و از گزینه مشکی آن روشن‌تر است.

همچنین علاوه بر اینکه تایتان خاکستری جایگزین رنگ طلایی این مدل‌ها خواهد شد، انتظار می‌رود که رنگ آبی تیره نیز جایگزین گزینه بنفش رنگ شود که اولین بار با آیفون ۱۴ پرو معرفی شده بود.

اپل از گذشته، نسخه‌های پرو آیفون را با رنگ‌های ویژه‌ای نیز عرضه کرده است. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به سبز نیمه شب و آبی اقیانوس آرام اشاره کرد که هر کدام حداقل برای یک نسل از گوشی‌های آیفون ارائه شده‌اند. نسخه‌های غیرپرو آیفون ۱۵ نیز انتظار می‌رود در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی عرضه شوند.

تغییر دیگر نسخه‌های پر‌و آیفون ۱۵ که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده بود، به قیمت این دستگاه‌ها مربوط می‌شود. اخیراً دیجی‌تایمز در گزارش جدیدی گفته بود که آیفون ۱‌۵ پرو با قیمت پایه ۱۰۹۹ تا ۱۱۹۹ دلار و آیفون ۱۵ پر‌و مکس با قیمت پایه ۱۱۹۹ تا ۱۲۹۹ دلار روانه بازار می‌شود، یعنی ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار بیشتر از نسل قبل.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 25 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها