زومپی جک دروسی حساب اینستاگرام خود را حذف کرد - زومپی

«جک دورسی»، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر که اکنون مدیرعامل Block است، اعلام کرد که حساب اینستاگرام خود را حذف کرده است. دورسی با اشاره به این موضوع گفت که شناسه @jack  در شبکه‌اجتماعی اینستاگرام اکنون قابل دسترس است، در حالی که این شناسه‌ها به‌طور معمول هزاران دلار به فروش می‌رسند.

توییت دورسی و واکنش ایلان ماسک به کنار‌گذاشتن اینستاگرام

او با انشتار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، اعلام کرد که حساب کاربری خود را حذف کرده است:

«اکانت اینستاگرامم را بعد از ۱۲ سال پاک کردم. من یکی از ۱۰ حساب اولیه این شبکه اجتماعی و یکی از اولین سرمایه‌گذاران آن بوده‌ام.»

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر با انتشار یک ایموجی آتش به توییت دورسی پاسخ داد و از آن استقبال کرد. دورسی همچنین به این موضوع اشاره کرد که وقتی اینستاگرام به فیسبوک (متا فعلی) فروخته شد، او استفاده از این برنامه را متوقف کرد.

دورسی و سیستروم از زمان همکاری در Odeo با یکدیگر دوست بوده‌اند و در یک مقطع زمانی، توییتر حتی تلاش کرد تا اینستاگرام را بخرد، اما این درخواست رد شد. وقتی دورسی بعداً متوجه شد که اینستاگرام قرار است با قیمت ۱ میلیارد دلار به فیسبوک (بزرگ‌ترین رقیب توییتر در آن زمان) فروخته شود، از ارسال پست در این برنامه خودداری کرد. در واقع، دورسی از ۹ آوریل ۲۰۱۲ تاکنون پستی در اینستاگرام ارسال نکرده است.

با این حال، زمانی که توییتر توسط ایلان ماسک خریداری شد، دورسی سهام خود در این شرکت را حفظ کرد و از سایر شبکه‌های اجتماعی که با توییتر رقابت می‌کنند نیز حمایت کرده است. بلواسکای از جمله شبکه‌های اجتماعی رقیب توییتر است که دورسی به راه‌اندازی آن کمک کرده و او همچنین با اهدای حدود ۲۴۵ هزار دلار بیت کوین از پلتفرم غیرمتمرکز Nostr نیز حمایت کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 240 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 18 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها