زومپی تصاویر و قیمت سری هواوی واچ GT4 پیش از رونمایی فاش شد - زومپی

هواوی هفته گذشته اعلام کرد که روز پنجشنبه، ۲۳ شهریورماه در مراسمی از یک (یا دو) ساعت هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. حالا تصاویر و قیمت ساعت‌های سری هواوی واچ GT4 پیش از این مراسم فاش شده است.

هرچند اطلاعات فنی زیادی در مورد ساعت‌های سری واچ GT4 هواوی اعلام نشده است، اما منابع اشاره کرده‌اند که این دستگاه پوشیدنی در دو اندازه ۴۱ میلی متری و ۴۶ میلی متری عرضه خواهد شد که از نظر طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. طبق تصاویر منتشر شده از این سری، نسخه کوچک‌تر واچ GT4 تمیز و ظریف‌تر به‌نظر می‌رسد و ظاهراً زنان را هدف قرار خواهد داد.

نسخه بزرگ‌تر ۴۶ میلی‌متر که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید نیز دارای یک قاب بیرونی بزرگ و طراحی بدنه‌ای بسیار متفاوت‌تر با لبه‌های برجسته در دو طرف خود خواهد بود.

قیمت ساعت‌های سری هواوی واچ GT4

درباره قیمت این دستگاه‌ها نیز گفته شده که سری GT4 به‌طور متغیر از ۲۴۹ تا ۳۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. همانطور که انتظار می‌رفت، سری GT4 نسبت به ساعت‌های پریمیوم هواوی واچ ۴ و ۴ پرو که اوایل امسال معرفی شده بودند، ارزان‌تر هستند و از ویژگی‌های کمتری پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه این گزارش گفته شده که ساعت‌های سری هواوی واچ GT4 در مجموع شامل ۹ نوع مختلف خواهد شد که براساس ترکیب ساختار و بند خود دسته‌بندی می‌شوند. گران‌ترین مدل‌های این سری احتمالاً دارای بدنه‌ای ساخته شده از فلز ضد زنگ خواهد بود و احتمالاً نسخه‌های دیگری با بدنه فلزی ساده‌تر و بندهای پارچه‌ای یا پلاستیکی هم وجود خواهد داشت.

این مدل‌ها سیستم‌عامل هارمونی ۳٫۰ را اجرا می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود سری Watch GT4 کمتر «هوشمند» باشند و بیشتر شبیه یک دست‌بند هوشمند خواهند بود. البته در این گزارش همچنین گفته شده که سری GT4 قابلیت‌های تناسب اندام فراوانی را ارائه خواهد کرد و باتری آن به لطف پنل OLED کارآمد و پردازنده Cortex-M حدود دو هفته عمر خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 211 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 10 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها