زومپی تصاویر جدیدی از ایرباد گلکسی بادز FE در رنگ‌های مشکی و سفید منتشر شد - زومپی

هفته گذشته در گزارشی به ایرباد گلکسی بادز FE اشاره شده بود که احتمالاً با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ باشد. حالا در گزارش جدیدی، تصاویری از این دستگاه در رنگ‌های مشکی و سفید فاش شده است.

براساس تصاویری که توسط این گزارش منتشر شده است، گلکسی بادز FE در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. همچنین این ایرباد در مقایسه با مدل‌های پریمیوم سامسونگ مانند گلکسی بادز ۲ پرو و بادز ۲ دارای طراحی ساده‌تری است.

تصاویر گلکسی بادز FE

پوسته بیرونی ایرباد گلکسی بادز F‌E شامل یک ناحیه حساس به لمس می‌شود که از طریق آن می‌توان آهنگ‌های در حال پخش را با یک ضربه ساده انگشت کنترل کرد. سامسونگ در داخل این دستگاه از یک درایور صوتی ۱۲ میلی متری استفاده کرده است که باعث بهبود صدای بَم می‌شود.

هرچند هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره عمر باتری گلکسی بادز FE منتشر نشده است، اما این هدفون‌ها از پین‌های استاندارد پوگو بهره می‌برند که داخل کیس شارژ آن قرار گرفته‌اند و از طریق پورت USB-C باعث شارژ ایرباد می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد سایر مشخصات بادز FE موجود نیست. همانطور که گفتیم Buds F‌E پیشنهاد مقرون‌به‌صرفه سامسونگ خواهد بود، بنابراین شاید برخی از ویژگی‌های پریمیوم مانند ANC در گلکسی بادز F‌E وجود نداشته باشد.

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار راهی بازار ایالات متحده خواهد شد و خرده فروشان اروپایی احتمالاً آن را با قیمت ۸۸٫۹۰ یورو به فروش خواهند رساند.

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ هنوز به‌طور رسمی توسعه گلکسی بادز FE را تأیید نکرده است، بااین‌حال با توجه به افشای دفترچه راهنمای این ایرباد، باید منتظر معرفی‌اش در آینده نزدیک باشیم. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه در کنار سایر خانواده FE از جمله گلکسی S23 FE معرفی شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 21 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها