زومپی تاریخ معرفی و قیمت سری شیائومی 14 افشا شد - زومپی

پس از عرضه موفق شیائومی ۱۳T در بازارهای جهانی، احتمالاً سری شیائومی ۱۴ در ماه جاری میلادی روانه بازار چین می‌شود. با توجه به پوستر تازه‌ای که از سری شیائومی ۱۴ فاش شده، این گوشی در ۲۷ اکتبر (۶ آبان‌ماه) معرفی و چهار روز بعد (۱۰ آبان‌ماه) در بازار چین عرضه می‌شود. ظاهراً حداکثر قیمت گوشی‌های این سری ۶۸۴ دلار خواهد بود.

یک کاربر چینی در شبکه اجتماعی Xiaohongshu پوستر پایین را منتشر کرده است. در این پوستر شیائومی ۱۴ را با ماژول دوربین مربعی بزرگ مشاهده می‌کنیم که سه دوربین با برند لایکا را در خود جای داده است. احتمالاً دوربین اصلی این سری یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی OV50H باشد که در کنار یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

پوستر فاش شده از سری شیائومی 14

مشخصات و قیمت احتمالی سری شیائومی ۱۴

با توجه به پوستر، پیکربندی و قیمت این سری به‌ترتیب زیر خواهند بود:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۵۴۷ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۵۸۸ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۶۳۰ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی: ۶۸۴ دلار

شیائومی ۱۴ با نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی C8 OLED دوازده بیتی با وضوح ۱٫۵K عرضه می‌شود. رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت، دالبی ویژن و پشتیبانی از +HDR10 از سایر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش هستند. گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ با بلندگوهای استریو و گواهی IP68 و IR Blaster همراه خواهند بود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۴ به پردازنده معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی «UFS 4.0 Enhanced» مجهز می‌شود. همچنین یک سیستم خنک‌کننده مایع VC بزرگ برای دفع گرما در آن تعبیه شده است. ظاهراً شیائومی ۱۴ یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و از شارژ بی‌سیم ۹۰ و ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 17 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها