زومپی بورینگ کمپانی تاییدیه‌های لازم برای گسترش تونل‌های زیرزمینی لاس وگاس را دریافت کرد - زومپی

بورینگ کمپانی (TBC)، شرکت متعلق به «ایلان ماسک»، تاییدیه‌های لازم برای گسترش سیستم تونل‌های زیرزمینی خود در زیر مرکز شهر لاس وگاس را دریافت کرده است. با این وجود، تونل زیرزمینی این شهر مسافتی ۵۶ کیلومتری را پوشش می‌دهد و در مجموع ۵۵ ایستگاه خواهد داشت تا مشتریان این سرویس با خودروهای تسلا، به راحتی از یک نقطه، به نقطه دیگری جابجا شوند.

حساب رسمی بورینگ کمپانی در توییتر درباره این خبر نوشت:

«با تشکر از تمام اعضای تیم در شهر لاس وگاس! امروز مذاکرات بسیار خوبی انجام شد و TBC مشتاق است تا یک سیستم حمل و نقل ایمن، راحت و فوق‌العاده در این شهر بسازد.»

بورینگ کمپانی

همچنین به گفته «استیو دیویس»، رئیس بورینگ کمپانی، تونل‌سازی این شرکت در مرکز شهر لاس وگاس می‌تواند در سال ۲۰۲۳ آغاز شود. او توضیح می‌دهد:

«این دومین مرحله از هشت مرحله ما محسوب می‌شود. راه طولانی در پیش است و همچنین کارهای زیادی باید انجام شود. اما حدس می‌زنم که در سال آینده می‌توانیم از ماشین‌های خود در آنجا استفاده کنیم.»

بورینگ می‌تواند ایستگاه دیگری را نیز به مسیر زیرزمینی خود اضافه کند که هزینه ساخت هر یک از آن‌ها بین ۱٫۵ تا ۲۰ میلیون دلار متغیر است.

بورینگ کمپانی

تونل‌های زیرزمینی بورینگ کمپانی در لاس وگاس

در گذشته تایید شده بود که این شبکه زیرزمینی که Vegas Loop نام دارد، مسافتی ۴۶ کیلومتری خواهد داشت و شامل ۵۱ ایستگاه می‌شود اما اکنون انتظار می‌رود تا این تونل پس از اتمام، مسیری به اندازه حدودا ۵۴ کیلومتر را پوشش دهد و همچنین ۵۵ ایستگاه داشته باشد. همچنین در حال حاضر، تنها ۲ کیلومتر از این تونل به بهره‌برداری رسیده که زیر مرکز همایش لاس وگاس (LVCC) واقع شده است و مسافتی ۲۵ دقیقه‌ای را به یک سفر دو دقیقه‌ای تبدیل می‌کند. در این مسیر از خودروهای مدل X و Y تسلا برای جابجایی مسافران استفاده می‌شود.

شرکت‌کنندگان CES امسال موفق شدند تا از تونل زیر LVCC استفاده کنند که گفته می‌شود در هر روز حدود ۱۵ هزار تا ۱۷ هزار مسافر را جابجا می‌کند.

این شرکت سال گذشته مجوزهای لازم برای احداث تونل زیرزمینی در ایالت فلوریدا را نیز دریافت کرده بود. همچنین در طول سال جاری، گزارش‌هایی درباره آزمایش پروژه هایپرلوپ این شرکت منتشر شده بود که ظاهرا همین امسال انجام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 467 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 17 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.