زومپی بهترین پاوربانک شیائومی با قیمت و ظرفیت های مختلف [آبان ۱۴۰۲] - زومپی

راهنمای خرید بهترین پاوربانک شیائومی تا یک میلیون تومان و بهترین پاوربانک ۱۰ هزار و ۲۰ هزار
در این مقاله از زومپی، با بهترین پاور بانک های شیائومی که قیمت و ظرفیت‌های مختلفی دارند، آشنا می‌شویم.
تبلیغات

پاوربانک‌های شیائومی از محبوب‌ترین محصولات در خط تولید این شرکت هستند. این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که راهی راحت و قابل اعتماد برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه را در حین حرکت به کاربران ارائه دهند. پاوربانک‌های شیائومی در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند؛ از دستگاه‌های قابل‌حمل کوچک که می‌توانند در یک جیب جا شوند تا مدل‌های بزرگ‌تر که قادر هستند لپ‌تاپ یا چندین دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنند.

از ویژگی‌های کلیدی شارژر شیائومی می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها اشاره کرد؛ زیرا با وجود ارائه عملکرد خوب و ویژگی‌های پیشرفته، قیمت پایین‌تری نسبت به بسیاری از محصولات مشابه سایر برندها دارند. این امر باعث شده است تا برای مصرف‌کنندگانی که به‌دنبال پاوربانکی کارآمد و کم‌هزینه برای شارژکردن دستگاه‌های خود هستند، انتخابی محبوب باشند.

علاوه‌بر مقرون‌به‌صرفه بودن، بادوام و قابل اعتماد نیز هستند؛ زیرا شیائومی از مواد با کیفیت بالا و فرایندهای ساخت پیشرفته استفاده می‌کند. ازسوی‌دیگر، بسیاری از محصولات این برند از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند شارژ سریع، درگاه‌های شارژ متعدد و سیستم‌های مدیریت هوشمند انرژی بهره می‌برند. درمجموع برای خرید پاوربانک نکات متعددی را باید مدنظر قرار داد که در مقاله راهنمای خرید پاوربانک و نکات مهمی که قبل از خرید آن باید درنظر بگیرید به‌صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده‌ایم. اکنون در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین پاوربانک‌های بازار ایران از برند شیائومی را براساس ظرفیت و قیمت معرفی کرده و ویژگی‌های هریک را بررسی کنیم.

بهترین پاوربانک شیائومی با ظرفیت ۱۰۰۰۰

پاور بانک شیائومی PB100DZM

درحال‌حاضر پاوربانک‌های متعددی با ظرفیت ۱۰ هزار در بازار وجود دارند و این امر انتخاب بهترین را تا حدی دشوار می‌کند. اگر به‌دنبال دستگاهی جمع‌وجور هستید تا بتوانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید، PB100DZM شیائومی گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

پاوربانک شیائومی PB100DZM، به‌طور کلی دارای دو درگاه خروجی از نوع USB-A و یک درگاه USB-C مشترک است که علاوه‌بر شارژ دستگاه‌های دیگر، وظیفه‌ی شارژ خود پاوربانک را هم به‌ عهده دارد. از ویژگی‌های کلیدی این پاوربانک می‌توان به توان خروجی ۲۲٫۵ وات و پشتیبانی از فناوری‌های Quick Charge و Power Delivery اشاره کرد که امکان شارژ سریع و کارآمد را برای دستگاه‌های سازگار فراهم می‌کند. قیمت پاور بانک PB100DZM شیائومی درحال‌حاضر کمتر از ۱ میلیون تومان است.

بهترین پاوربانک شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰

پاور بانک شیائومی PB200SZM

در میان طیف وسیعی از پاوربانک‌های شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، پاوربانک PB200SZM شیائومی به‌دلیل توان خروجی ۵۰ وات از ارزش خرید بالایی برخوردار است و طبق ادعای شیائومی، می‌توانید برای شارژ لپ‌تاپ نیز از آن بهره ببرید. علاوه‌براین، سرعت شارژ بالای آن می‌تواند گوشی‌ها را در کمترین زمان شارژ کند.

سه درگاه USB و USB-C روی این پاوربانک دیده می‌شود. تایپ‌سی با پشتیبانی از شارژ سریع، وظیفه‌ی شارژ خود پاوربانک را هم به‌عهده دارد و قادر است دستگاه را در مدت‌زمان کوتاهی به‌طور کامل شارژ کند. درطرف دیگر، به‌راحتی امکان شارژ همزمان گوشی یا لپ‌ تاپ یا تبلت را دارید و نیازی نیست تا تکمیل شارژ پاوربانک صبر کنید.

نکته‌ای که باید درمورد پاوربانک PB200SZM و دیگر دستگاه‌های با توان خروجی بالا مدنظر داشته باشید، این است که وقتی در حال استفاده از چند خروجی به‌طور همزمان هستید، توان خروجی تقسیم خواهد شد و تنها وقتی از درگاه تایپ‌سی استفاده می‌کنید، توان خروجی ۵۰ وات را دریافت خواهید کرد. این پاوربانک با بهره‌گیری از شارژ کم‌مصرف، می‌تواند گجت‌ها و دستگاه‌های با توان پایین‌تر را هم شارژ کند. همچنین، از دستگاه‌های متصل در برابر دما، شارژ و ولتاژ بیش‌ازحد و اتصال کوتاه محافظت خواهد کرد.

شیائومی Redmi Fast Charge

پاوربانک دیگری که در فهرست راهنمای خرید بهترین پاور بانک شیائومی قرار می‌گیرد، پاور بانک Redmi Fast Charge با ظرفیت اسمی ۲۰٬۰۰۰ و ظرفیت واقعی ۱۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با اکثر گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیجیتال سازگاری دارد.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری Redmi Fast Charge دارای دو درگاه خروجی USB است که هرکدام به‌تنهایی حداکثر توان خروجی ۱۸ وات را فراهم می‌کنند. همچنین از دو پورت ورودی USB-C و Micro USB با حداکثر شدت‌جریان ۲ آمپر بهره می‌برد. براساس ادعای شیائومی، این دستگاه قادر است ردمی Note 7 و ردمی K20 را ۳٫۵ بار و Mi 9 را ۴٫۵ بار شارژ کند.

شیائومی Redmi Fast Charge از ویژگی‌های حفاظتی متعددی بهره می‌برد که آن را به دستگاهی قابل‌اعتماد برای استفاده‌ی روزمره تبدیل می‌کند. همچنین با پشتیبانی از حالت شارژ کم‌جریان برای شارژ دستگاه‌هایی مانند هدست یا ساعت هوشمند کاربردی خواهد بود.

بهترین پاوربانک شیائومی با ظرفیت ۳۰۰۰۰

شیائومی می پاور بانک ۳ PB3018ZM

درحال‌حاضر با ظرفیت ۳۰ هزار میلی‌آمپرساعت بهترین انتخابی که پیش‌رو دارید، می پاور بانک ۳ PB3018ZM است که از دو درگاه خروجی تایپ A و یک درگاه تایپ‌سی بهره می‌برد و به شما امکان می‌دهد سه‌ دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنید. این دستگاه توان خروجی ۱۸ وات را ارائه می‌دهد و درگاه تایپ سی آن که بین درگاه‌های ورودی و خروجی مشترک است، از فناوری Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند.

برای شارژ پاوربانک، علاوه‌بر درگاه USB-C یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی نیز درنظر گرفته شده است. درحالت عادی و با توان ۱۸ وات، زمان شارژ کامل پاوربانک ۱۰ ساعت خواهد بود؛ اما پشتیبانی از توان ۲۴ واتی این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از شارژر مناسب، فرایند شارژ پاوربانک را به ۷٫۵ ساعت کاهش دهید. زمان شارژ این دستگاه تاحد زیادی طولانی‌تر از دستگاه‌های دیگر است که باتوجه به ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن قابل چشم‌پوشی است.

پاوربانک PB3018ZM با وزن ۶۸۰ گرم در دسته‌ی پاوربانک‌های سنگین قرار می‌گیرد و در ابعاد ۳۸٫۹ × ۷۲٫۳ × ۱۵۴٫۵ طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم حفاظت هوشمند اشاره کرد که به‌طور مؤثر از دستگاه‌های شما در برابر گرما و جریان بیش‌ازحد و اتصالات کوتاه محافظت می‌کند.

بهترین پاوربانک شیائومی تا ۶۰۰ تومان

شیائومی ردمی PB100LZM

اگر بودجه‌ی کمی را برای خرید پاوربانک کنار گذاشته‌اید، شیائومی ردمی PB100LZM با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و حداکثر توان ۱۰ وات گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌آید. شیائومی این دستگاه را به دو درگاه خروجی USB-A و دو درگاه ورودی تایپ سی و Micro-USB مجهز کرده است؛ بنابراین، می‌تواند دو دستگاه را به‌طور همزمان با جریان خروجی ۲٫۶ آمپر شارژ کند.

دیگر ویژگی‌های ردمی PB100LZM را می‌توان در وزن ۲۴۰ گرمی، رنگ‌بندی سفید و مشکی و نشانگر LED خلاصه کرد. این دستگاه با بهره‌گیری از سیستم محافظت ۱۲ لایه، می‌تواند از دستگاه دربرابر اتصال کوتاه، شدت‌ جریان، گرما و شارژ بیش‌ازحد، ولتاژ ورودی و خروجی و غیره محافظت کند. پاوربانک شیائومی ردمی PB100LZM را درحال‌حاضر می‌توانید با مبلغی کمتر از ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

بهترین پاوربانک شیائومی تا ۱ میلیون تومان

شیائومی می پاور بانک ۳ PLM18ZM

اگر بتوانید بودجه‌ی خود را تا یک میلیون تومان افزایش دهید، می‌توانید می پاور بانک PLM18ZM 3 را خریداری کنید. این دستگاه سه درگاه خروجی را شامل می‌شود: دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C مشترک. همان‌گونه که از نام مدل به‌نظر می‌رسد، دارای توان خروجی ۱۸ وات (تایپ سی) است و امکان شارژ سه دستگاه را به‌صورت همزمان فراهم می‌کند.

پاور بانک ۳ PLM18ZM چیزی حدود ۳۵۸ گرم وزن دارد و ارتفاع آن به ۱۵۰٫۶ میلی‌متر می‌رسد. نوع باتری دستگاه لیتیوم پلیمری است و درصورت استفاده از شارژر ۱۸ وات کمتر از ۷ ساعت به شارژ کامل خواهد رسید. برای تسریع این فرآیند می‌توانید از شارژر ۴۵ واتی استفاده کنید و سرعت شارژ‌ را به ۴ونیم ساعت برسانید.

MI PLM18ZM مانند دیگر مدل‌های شیائومی از مدیریت هوشمند جریان خروجی بهره می‌برد. این بدان معنا است که درمواقع لزوم شدت‌ جریان را قطع می‌کند تا هردو دستگاه از آسیب‌های ممکن دور بمانند. از طرفی، در برابر گرمای بیش‌ازحد نیز مقاومت دارد و اجازه نمی‌دهد پاوربانک بیش‌ از اندازه گرم شود.

بهترین پاوربانک شیائومی تا ۲ میلیون تومان

پاوربانک بی سیم شیائومی WPB25ZM

پاوربانک بی‌سیم شیائومی مدل WPB25ZM با توان خروجی ۳۰ وات و ظرفیت باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت به شما امکان می‌دهد سه دستگاه را به‌طور همزمان با شارژ سیمی و بی‌سیم شارژ‌ کنید. این دستگاه علاوه‌بر شارژ بی سیم Qi از دو درگاه USB و تایپ‌سی نیز بهره می‌برد. البته همان‌طور که اشاره شد، تنها زمانی که از یکی از درگاه‌ها استفاده کنید، توان خروجی ۳۰ وات را دریافت خواهید کرد.

افزون‌بر مواردی که گفتیم، آنچه پاوربانک WPB25ZM را از دیگر دستگاه‌های هم‌رده متمایز می‌کند، بهره بردن از پایه‌ی شارژ است. درواقع پاوربانک را به‌ دو روش می‌توانید شارژ کنید: از طریق درگاه USB و کانکتور پوگو پین. برای این کار تنها کافی است پاوربانک را روی پایه قرار دهید تا شارژ شود. همچنین می‌توانید با استفاده از پایه‌ی کوچک سیلیکونی گوشی خود را روی پاوربانک گذاشته تا همزمان با شارژ پاوربانک، تلفن را هم شارژ کنید.

این دستگاه می‌تواند به‌عنوان پایه‌ی شارژ بی‌سیم عمودی و شارژر همراه استفاده شود. درصورت‌تمایل نیز می‌توانید پایه‌ی شارژ را با خودتان حمل نکنید و از درگاه USB برای شارژ پاوربانک بهره ببرید.

بهترین پاوربانک بی سیم شیائومی

پاوربانک وایرلس شیائومی WPB15ZM

شاید با بودجه‌ی بیش از یک میلیون تومان، خرید پاوربانکی با ظرفیت بالا معقولانه‌تر باشد؛‌ اما برای برخی از افراد، موارد دیگری مانند امکان شارژ‌ بی‌سیم اولویت بیشتری دارند. پاوربانک WPB15ZM با اینکه با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی ارائه شده است، قادر خواهد بود دستگاه‌های با پشتیبانی از شارژ‌ بی‌سیم شما را با توان ۱۰ وات شارژ کند.

افزون‌براین، ازآنجاکه ممکن است تمام دستگاه‌های شما قابلیت شارژ بی‌سیم را نداشته باشند، شیائومی یک درگاه خروجی USB را برای شارژ دیگر دستگاه‌ها فراهم کرده است که توان خروجی ۱۸ وات را ارائه می‌دهد. بدین‌ترتیب، می‌توانید دو دستگاه را به‌طور همزمان با توان‌های ۱۸ وات و ۱۰ وات شارژ کنید. این دستگاه با تمام برندها اعم از اپل، سامسونگ، هواوی و… سازگاری دارد و ازسوی‌دیگر، تنها مختص به گوشی‌ها نیست و می‌توان گجت‌های دیگر مثل ساعت هوشمند و هندزفری را با آن شارژ کرد.

پاور بانک WPB15ZM با ارائه‌ی محافظت چندگانه برای مدارها به‌راحتی با شارژ و حرارت زیاد، اتصال کوتاه و هر ناهنجاری دیگری مقابله می‌کند. به‌علاوه، این محصول با پشتیبانی از سیستم تشخیص جسم خارجی (FOD) می‌تواند اشیای خارجی قرارگرفته روی پاوربانک را تشخیص دهد.

آیا تجربه‌ی استفاده از پاوربانک‌های موجود در فهرست فوق را داشته‌اید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومپی در میان بگذارید. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات زومپی قیمت پاوربانک شیائومی و انواع مختلف آن‌ را مشاهده کنید.

تبلیغات

داغ‌ترین مطالب روز
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 22 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.