زومپی این پسر 18 ساله با فروش اسباب‌بازی NFT، بیش از 700 هزار دلار به جیب زد - زومپی

این روزها بحث حوزه NFT (توکن‌های غیر قابل معاوضه) داغ‌تر از همیشه شده و افراد بسیاری هستند که حاضرند هر طور شده، درآمدی از این حوزه کسب کنند. این بار نوبت به پسر ۱۸ ساله‌ای رسیده که با فروش چند اسباب بازی از NFT معروفی مانند Bored APE Yacht Club، به درآمدی بیش از ۷۰۰ هزار دلار دست پیدا کند.

پیش از این دیده بودیم که اشخاص و کمپانی‌های معروفی از حوزه NFT حمایت کرده‌اند و به فعالیت در آن پرداخته‌اند. یکی از این کمپانی‌ها، آدیداس بود که توانست با فروش تعداد زیادی NFT، بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. افراد گمنام نیز تاکنون چند بار توانسته‌اند پول هنگفتی را در این حوزه به جیب بزنند که جدیدترین آن‌ها، جوانی ۱۸ ساله به شمار می‌آید.

کسب درآمد ۷۰۰ هزار دلاری از فروش اسباب بازی NFT

پسر ۱۸ ساله‌ای با نام «ریکی دا لوز» موفق شده تا به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. او تا سال گذشته مشغول پول جمع کردن برای طراحی و ساخت اسباب بازی‌هایی از طرح‌های معروف NFT مانند Bored Ape Yacht Club بوده است. به نظر می‌رسد که این اسباب بازی‌ها بیش از اندازه مورد استقبال طرفداران NFT مذکور قرار گرفته و به قیمت بالایی خریداری شده‌اند.

فروش اسباب بازی NFT از Bored Ape Yacht Club
توکن غیر قابل معاوضه Bored Ape Yacht Club

ریکی دا لوز یک طراح اسباب بازی ماهر محسوب می‌شود و با تلاشی که انجام داد، به موفقیت چشمگیری رسید. البته هدف اصلی او کسب درآمد نبود. ریکی دا لوز قصد داشت این اسباب بازی‌ها را به دارندگان این NFT آن هم به صورت رایگان اهدا کند. او برای طراحی و ساخت این اسباب بازی‌ها، ۱۰ هزار دلار هزینه کرده بود.

فروش اسباب بازی NFT

پدر این جوان که یک تیم طراحی و ساخت اسباب بازی در اختیار دارد، شروع به ساخت اسباب بازی‌های مشابه از این سری NFT کرده است. قیمت این اسباب بازی‌ها متغیر بوده و امکان دارد از ۱۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار برایتان آب بخورد. همچنین پدر ریکی دا لوز ادعا می‌کند که ۹۹ درصد تراکنش‌های مالی شرکتش از طریق اتریوم انجام می‌پذیرد. نکته جالب دیگر، این است که اسباب بازی NFT با نام Golemz را تنها طی ۹۶ ثانیه به قیمت ۳۰۰ هزار دلار از این جوان خریداری شده است.

نظر شما در مورد این درآمد از فروش اسباب بازی NFT چیست؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 433 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 24 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها