زومپی این اولین تریلر بازی GTA VI است! - زومپی

دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI پوستر
اولین تریلر رسمی GTA VI تقریباً یک روز قبل از زمانِ اعلام‌شده، منتشر شد. این تریلر تأیید می‌کند جی تی ای ۶ سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد.
تبلیغات

راک‌استار اعلام کرده بود که تریلر بازی جی تی ای ۶ را امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران منتشر می‌کند، اما افشای زودهنگام تریلر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس باعث شد که این شرکت برنامه‌هایش را تغییر دهد و تریلر رسمی را زودتر از آنچه اعلام شده بود، به‌نمایش بگذارد.

اولین تریلر رسمی جی تی ای ۶ حاوی اطلاعات بسیار کمی درمورد این بازی است، آن هم در شرایطی که همین حالا چیز خاصی درباره‌ی جدیدترین نسخه‌ی GTA نمی‌دانیم. تریلر تأیید می‌کند که جی تی ای ۶ در وایس‌سیتی (Vice City) جریان دارد.

راک‌استار در اولین تریلر رسمی GTA VI اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسد. این شرکت پس از انتشار تریلر گفت بازی جی تی ای ۶ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ساخته شده؛ بدین ترتیب خبری از انتشار GTA VI برای کامپیوترهای شخصی نیست.

تریلر بازی جی تی ای ۶ روی صرفاً یکی از شخصیت‌های اصلی به نام لوسیا تمرکز داشت. این نخستین بار در تاریخ مجموعه‌ی GTA است که تمامی شخصیت‌های اصلی مرد نیستند. ظاهراً لوسیا که در ابتدای ویدیو در لباس زندان نشان داده می‌شود، پس از آزادشدن دست به جرم و جنایت می‌زند.

تبلیغات

داغ‌ترین مطالب روز
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 7 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.