زومپی اپل: استفاده از آیفون 15 پرو بدون قاب می‌تواند رنگ آن را به‌طور موقت تغییر دهد - زومپی

آیفون ۱۵‌ پرو هفته گذشته معرفی شد و هم‌اکنون در فروشگاه‌های بیش از ۴۰ کشور جهان در دسترس است. همزمان با عرضه این دستگاه‌ها اپل وب‌سایت خود را با اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به‌روز کرده است و نکته جالب اینکه غول سازنده آیفون اعلام کرده که استفاده از آیفون ۱۵ پرو بدون قاب می‌تواند حداقل به‌طور موقت باعث تغییر رنگ قاب تیتانیومی جدید آن شود.

اپل در مقاله موجود در وب‌سایت خود درباره تمیز کردن آیفو‌ن، نکات جدیدی را در مورد آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پر‌و مکس اضافه کرده است. به گفته این شرکت، افرادی که از بدون قاب از آیفون‌های جدید استفاده می‌کنند، ممکن است پس از مدتی متوجه تغییرات رنگ آن شوند. دلیل این امر چربی موجود در پوست کاربران است که می‌تواند به‌طور موقت رنگ نوار بیرونی دستگاه را تغییر دهد.

آیفون ۱۵ پرو کاملاً مستعد دریافت لک اثر انگشت است

به عبارت دیگر، اپل نکته‌ای که در برخی بررسی‌های اولیه به آن اشاره شده است را تأیید می‌کند: اینکه با وجود قاب تیتانیومی جدید، آیفون ۱۵ پرو همچنان به‌خوبی لک اثر انگشت کاربران را به خود می‌گیرد. در تصاویر بالا لک اثر انگشت روی قاب میانی دستگاه به خوبی قابل مشاهده است.

البته اپل همچنین اشاره کرده که این تغییر رنگ موقتی است. در واقع کاربران می‌توانند با کمک یک «پارچه نرم، کمی مربوط و بدون پرز» از شر اثر انگشت روی قاب آیفون خلاص شوند. هرچند اپل به هیچ پارچه خاصی اشاره نکرده است، اما کاملاً مشخص است که غول سازنده آیفون ترجیح می‌دهد کاربرانش از پارچه‌ ۱۹ دلاری این شرکت برای تمیز کردن محصولاتش استفاده کنند.

آیفون ۱۵ پرو در جلو و پنل پشت عمدتاً از شیشه ساخته شده است، اما اپل برای قاب کناری آن که در گذشته از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شد را با یک قاب جدید ساخته شده از تیتانیوم جایگزین کرده است که علاوه بر استحکام بیشتر، وزن کم‌تری دارد.

به جز نکته اشاره شده در این گزارش، توصیه‌های اپل برای تمیز کردن آیفون ۱۵ پرو مانند سایر آیفون‌ها است. این شرکت توصیه کرده که کاربران قبل از تمیز کردن دستگاه خود، تمام کابل‌های آن را از برق بکشند و همچنین از محلول‌های تمیزکننده استفاده نکنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 22 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها