زومپی اوپو فایند N3 فلیپ معرفی شد؛ با دوربین تله‌فوتو و پشتیبانی از اپ‌ها در نمایشگر بیرونی - زومپی

اوپو به فاصله چند ماه پس از معرفی گوشی تاشوی فایند N2 فلیپ، از نسخه جدید این محصول با نام فایند N3 فلیپ پرده برداشت. این دستگاه سخت‌افزار و دوربین جدیدتری دارد و در نمایشگر بیرونی می‌تواند اپ‌ها را به‌طور کامل اجرا کند.

مشخصات فنی اوپو فایند N3 فلیپ

اوپو فایند N3 فلیپ وجه اشتراک‌های زیادی با نسل قبلی خود دارد، اما تغییرات جذابی را هم تجربه کرده است. این گوشی جدید از همان نمایشگرهای داخلی ۶٫۸ اینچی و بیرونی ۳٫۲۶ اینچی استفاده می‌کند؛ اما امسال شاهد توانمندی‌های بیشتری در نمایشگر بیرونی این دستگاه هستیم و می‌توانیم اپ‌ها را به‌طور کامل در آن اجرا کنیم.

دیگر تغییر مهم اوپو Find N3 Flip در بخش دوربین رخ داده است. نسل قبلی در قاب عقب شامل دو دوربین بود، اما این نسل از سه دوربین مشتمل بر یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. بنابراین گوشی جدید اوپو یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابری دارد.

اوپو فایند N3 فلیپ اولین گوشی از محصولات این شرکت است که همانند محصولات وان‌پلاس از اسلایدر هشدار (Alert Slider) استفاده می‌کند. قلب تپنده این موبایل چیپست دایمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک است که قدرت مناسبی را ارائه می‌کند.

اوپو می‌گوید این گوشی را در آزمایش‌ها تا ۴۰۰ هزار بار تا زده و مشکلی در نمایشگر آن به‌وجود نیامده است. این محصول با استاندارد IPX4 در برابر آب نیز مقاومتی نسبی دارد. انرژی Find N3 Flip از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ سیمی ۴۴ واتی تأمین می‌شود.

اوپو درحال‌حاضر فایند N3 فلیپ را تنها برای بازار چین معرفی کرده است. این گوشی با پیکربندی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۳۲ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۴۲ دلار عرضه می‌شود. این شرکت وعده داده است که عرضه جهانی این محصول در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 251 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 29 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها