زومپی اولین رندرهای گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس سامسونگ افشا شدند - زومپی

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 رونمایی می‌کند که ظاهراً شامل ۵ عضو می‌شود. حالا شاهد افشای اولین رندرهای گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس هستیم که طراحی آن‌ها را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

رندرهای گلکسی تب S9 FE پلاس

براساس رندرها، ظاهراً با طراحی مدرنی برای مدل گلکسی تب اس ۹ FE پلاس روبه‌رو هستیم. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی به چشم می‌خورد. همچنین با نوار مغناطیسی مربوط به قلم S Pen هم روبه‌رو هستیم که محل اتصال قلم S Pen است.

انتظار می‌رود این تبلت به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز شود. اگزینوس ۱۳۸۰ در گوشی هوشمند گلکسی A54 5G مورد استفاده قرار گرفته است. این تبلت همچنین احتمالاً نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی، ضخامت ۶٫۵۴ میلی‌متری و اسپیکر استریو خواهد داشت.

رندرهای گلکسی تب S9 FE

در کنار مدل پلاس، باید منتظر مدل استاندارد گلکسی تب S9 FE هم باشیم. براساس رندرها، این تبلت از طراحی مشابه با نسخه استاندارد گلکسی تب S9 بهره می‌برد و روی پنل پشتی‌اش هم دوربین اصلی تکی دارد. این درحالی است که مدل پلاس همین تبلت به دوربین اصلی دوگانه مجهز می‌شود.

روی پنل پشتی این تبلت هم یک نوار مغناطیسی برای اتصال قلم S Pen به چشم می‌خورد. براساس نتایج بنچمارک، این دستگاه هم به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز می‌شود، اما دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود.

درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری درباره این تبلت‌های سامسونگ منتشر نشده است، اما همانطور که می‌توان انتظار داشت، گلکسی تب S9 FE پایین‌ترین قیمت را در این خانواده خواهد داشت. علاوه‌براین، احتمالاً به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 237 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 14 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها