زومپی افشای مشخصات کلیدی شیائومی 12S و 12S پرو - زومپی

گزارشات حاکی از آن هستند که شیائومی مشغول کار روی سری ۱۲S است و این محصولات شامل دو نسخه ۱۲S و ۱۲S پرو می‌شود. اما حالا مشخصات دو گوشی جدید شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده که گفته می‌شود همان محصولات سری ۱۲S هستند.

بنابر اعلام اکانت Digital Chat Station، بازار به زودی میزبان گوشی‌های پرچمدار با نمایشگرهای کوچک‌تر خواهد بود. یکی از این گوشی‌ها که ظاهرا همان ۱۲S است، دارای نمایشگری با گوشه‌های منحنی و وضوح تصویر +FHD خواهد بود که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد.

دوربین اصلی سه گانه ۱۲S مجهز به یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و گفته شده دارای الگوریتمی در سطح سخت‌افزاری است که تجربه عکاسی را بهبود می‌بخشد.

افشای مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو

مشخصات احتمالی سری شیائومی ۱۲S

گفتنی است که خویشاوند بزرگ‌تر این گوشی هوشمند بی‌نام احتمالا همان شیائومی ۱۲S پرو است که مجهز به نمایشگر ۲K است و به صورت کلی در زمینه نمایشگر بهینه‌سازی‌های بیشتری روی آن انجام شده، همچنین این مدل مانند ۱۲S از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بهره خواهد برد.

البته با استناد به یک گزارش دیگر شاید ۱۲S پرو با دو تراشه متفاوت روانه بازار شود، به شکلی که یکی از آنها احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و دیگری نیز به تراشه دیمنستی ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد ۱۲S پرو نخستین گوشی پرچمدار شیائومی باشد که از تراشه ساخت مدیاتک استفاده خواهد کرد.

در پایان گفتنی است که علاوه بر این موارد، به تازگی ۳ گوشی جدید شیائومی با شماره مدل‌های ۲۲۰۳۱۲۱C و ۲۲۶۱۲۳SC به همراه ۲۲۰۶۱۲۲SC موفق به کسب مجوز CMIIT شده‌اند که به معنای دریافت اجازه فروش در چین است.

انتظار می‌رود شماره مدل‌های مذکور به ترتیب متعلق به گوشی‌های شیائومی ۱۲ اولترا و ۱۲S به همراه ۱۲S پرو باشند.   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 483 views بار دسته بندی : تکنولوژی تاريخ : 18 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها