زومپی گوگل در پیکسل ۶ دسترسی به پایش ضربان قلب و تنفس را فراهم می‌کند - زومپی

گوگل در سری پیکسل ۶ دسترسی اولیه‌ای ایجاد کرده تا کاربران بتوانند از طریق اپ گوگل فیت و با استفاده از دوربین و فلاش گوشی هوشمند تعداد ضربان قلب و تعداد دم و بازدم را پایش کنند.

گوگل به تازگی چند ویژگی جدید از جمله صدای تطبیقی (Adaptive Sound)، پایش ضربان قلب و تنفس را به سری پیکسل‌های خود اضافه کرده. این ویژگی‌ها از طریق گوگل فیت برای پیکسل ۶ در دسترس قرار دارند. با این حال از چراغ قوه در گوشی‌های جدید گوگل خبری نیست و شاید اضافه هم نشود. براساس گزارش ۹to5Google پایش ضربان قلب پیکسل ۶ دقیق بوده و با پیکسل ۵ و رهیاب فیت بیت مطابقت دارد.برای این کار فلاش گوشی به سرعت می‌زند و هرگونه تغییر رنگ در پوست انگشت کاربر را پایش می‌کند.

این کار دریک اتاق تاریک چندان درست نبود. در حال حاضر این ویژگی‌ها به صورت آزمایشی است و توصیه می‌شود برای اطمینان حتما به پزشک مراجعه کنید. هر دو این ویژگی از طریق گوگل فیت برای برخی کاربران از طریق تگ «early access» در دسترس قرار دارد. با دریافت آن می‌توان به پایین تب هوم یا زیر منوی Browse > Vitals مراجعه کرد.

گوگل به تازگی این اپلیکیشن اجازه داده تا از دوربین‌ها برای اندازه‌گیری میزان ضربان قلب و تنفس کاربران استفاده کند. گوگل در حال ارائه بروزرسانی برای این اپلیکیشن است که برخی از عناصر طراحی و همچنین یک برگه کاملا جدید Browse را نیز به آن اضافه می‌کند.

برگه جدید Browse در نسخه ۲.۶۱.۱۴ اپلیکیشن گوگل فیت دسترسی سریع‌‌تری به تمام داده‌های سلامتی کاربران در شش دسته اصلی فراهم می‌کند و نوار جستجوی بالای صفحه امکان جستجو نوع خاصی از داده‌ها را ارائه می‌کند. برگه مرور راه بسیار بهتری برای سازماندهی داده‌ها نسبت به کارت‌های موجود محسوب می‌شود و اکنون کاربران راحت‌تر می‌توانند فعالیت‌های خود را به این اپلیکیشن وارد کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 477 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها