زومپی همکاری فایزر و آمازون برای ایجاد راهکارهای ابری به منظور توسعه خدمات پزشکی - زومپی

خدمات وب آمازون (AWS) و فایزر برای ایجاد راهکارهای مبتنی بر پردازش ابری به منظور سرعت بخشیدن به توسعه، تولید و توزیع داروهای جدید مربوط به آزمایش‌های بالینی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

هر دو شرکت در این همکاری بررسی خواهند کرد که قابلیت‌های AWS مانند تجزیه و تحلیل، یادگیری ماشین، محاسبات، ذخیره‌سازی، امنیت و انبار داده‌های ابری به چه صورت می‌توانند در آزمایشگاه فایزر، تولید بالینی و تلاش‌های زنجیره تامین بالینی مورد استفاده قرار بگیرند.

فایزر

توسعه راهکارهای جدید از سوی فایزر با کمک خدمات وب آمازون

«کاترین رنز» معاون توسعه تجارت و صنایع AWS عنوان کرد:

وسعت و عمق قابلیت‌های ابری AWS به حمایت از تیم‌های فایزر از طریق روش‌های تحقیقاتی امن و جدید کمک خواهد کرد، در حالی که آن‌ها برای بهینه‌سازی توسعه دارو و فرآیندهای تولید بالینی تلاش می‌کنند. در دو سال گذشته و زمانی که زندگی‌ها در خطر هستند برای جهان مشخص شد که سرعت و چابکی در هر مرحله از چرخه تحقیق، توسعه و تولید بالینی اهمیت دارد. ما مفتخریم که با فایزر همکاری کنیم و حوزه تخصصی خود را در زمینه توسعه راهکارهایی به آن‌ها ارائه کنیم که می‌تواند زندگی بیماران سراسر جهان را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

از جمله پروژه‌های خاصی که AWS و فایزر قرار است روی آن‌ها کار کنند می‌توان به نحوه ترکیب قابلیت‌های پیش‌بینی با راهکاری یادگیری ماشین AWS اشاره کرد که می‌تواند فرآیند تولید بالینی شرکت حوزه پزشکی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

فایزر

آن‌ها همچنین نمونه اولیه‌ای از یک راهکار را با استفاده از فناوری‌های یادگیری ماشین AWS توسعه داده‌اند که می‌تواند نقاط داده غیرمعمول پلتفرم تولید بالینی فایزر برای داروهای جامد و با دوز خوراکی را شناسایی کند. نمونه اولیه جداگانه دیگری نیز برای استخراج، جذب و پردازش خودکار داده‌ها از اسناد قدیمی برای کمک به طراحی آزمایش‌های آزمایشگاهی در حال توسعه است.

«اندرو مک‌کیلوپ» معاون علوم دارویی فایزر، تحقیقات، توسعه و پزشکی در سراسر جهان گفت:

هدف فایزر با AWS تسریع فرآیندهای کشف و توسعه دارو به روش‌هایی است که در نهایت می‌توانند تجربیات بیماران را بهبود بخشد و روش‌های درمان جدیدی را به بازار ارائه کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 446 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها