زومپی نوکیا G50 بروزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد - زومپی

به مرور زمان دستگاه‌های بیشتری مانند سری گلکسی S10 و گلکسی فولد به آپدیت اندروید ۱۲ دسترسی پیدا می‌کنند و اکنون به نظر می‌رسد گوشی نوکیا G50 در برخی کشورهای این بروزرسانی را دریافت کرده است.

تاکنون گوشی‌های نوکیا X20 و X10 از تولیدکننده فنلاندی به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرده بودند و طبق گزارش‌های منتشر شده ظاهرا اکنون نوبت نوکیا G50 رسیده است تا به سیستم عامل جدید گوگل مجهز شود.

نوکیا G50 جانشین نوکیا G20 محسوب می‌شود که در اوایل سال گذشته به همراه G10 روانه بازار شد و از چیپست مقرون به‎‌صرفه اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی در زمان عرضه می‌توان به نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LCD، رم ۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ اشاره کرد. در آن زمان HMD Global وعده داده بود که این گوشی سه سال به‌روزرسانی امنیتی و دو ارتقای بزرگ نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد.

اندروید ۱۲ برای نوکیا G50

نوکیا G50

هرچند HMD Global هنوز به صورت رسمی این به‌روزرسانی را اعلام نکرده است، اما ظاهرا کاربران به همراه وصله‌های امنیتی نوامبر ۲۰۲۱ و با شماره نسخه V2.160 می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. به نظر می‌رسد کاربران در فنلاند و برخی کشورهای اروپایی به اندروید ۱۲ دسترسی پیدا کرده‌اند.

درباره ویژگی‌های جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل باید توضیح داد که زبان طراحی جدید «متریال یو» هنوز در دسترس گوشی‌های غیر پیکسل قرار نمی‌گیرد، اما سایر تغییرات سیستم عامل جدید گوگل از جمله عناصر بهبودیافته رابط کاربری با گوشه‌های گردتر در آن‌ها دیده می‌شود.

طبق معمول، انتظار می‌رود نوکیا به صورت مرحله‌ای به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را در دسترس کاربران خود قرار دهد و ابتدا برای گروه کوچکی از کاربران و سپس در دسترس تعداد کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. با این حال، هنوز مشخص نیست که از چه زمانی کاربران نوکیا می‌توانند بطور گسترده آن را دریافت کنند یا ابتدا برای کاربران کدام کشور فراهم خواهد شد، البته همانطور که گفتیم ظاهرا برخی کاربران در کشورهای اروپایی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

بنابراین اگر قصد دارید از به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی نوکیا G50 خود مطلع شوید، بهتر است طی روزهای آینده به بخش به‌روزرسانی گوشی خود مراجعه کرده تا در زمان مناسب متوجه انتشار آن شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 567 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها