زومپی نمایشگاه آنلاین استخدام و کارآموزی صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی برگزار می‌شود - زومپی

همزمان با بیست سالگی پارک فناوری پردیس، ششمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام صدف با هدف ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی شرکت‌های دانش‌بنیان‌، فناور، استارتاپ‌ها و شرکت‌های صنعتی، از ۶ الی ۱۲ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، این نمایشگاه آنلاین در چهار استان تهران، البرز، اصفهان و یزد برگزار می‌شود. در پنج دوره برگزار شده تا کنون بیش از ۸۰۰ شرکت حضور داشتند و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ جایگاه شغلی و کارآموزی از طرف شرکت‌ها ثبت شده است. همچنین بیش از ۸۰ هزار کارجو از این نمایشگاه‌ها بازدید داشتند و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ رزومه از طرف کارجویان برای فرصت‌های تعریف‌شده ارسال شد و نتیجه آن استخدام بیش از ۵۰۰ نفر در شرکت‌ها بود.

از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای ششمین نمایشگاه استخدام و کارآموزی صدف، می‌توان به امکان ویژه‌‌سازی غرفه‌های آنلاین شرکت‌ها با بارگذاری تصاویر و ویدئوها، امکان گفتگوی آنلاین کارفرمایان با کارجویان به‌صورت تصویری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران منابع انسانی شرکت‌ها و… اشاره کرد.

امکان جذب دانشجویات و دانش آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور، تسهیل و افزایش بازدهی فرایند جذب سرمایه‌های انسانی از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است در این دوره شرکت‌های پارک فناوری پردیس و دانش‌بنیان می‌توانند از خدمات نمایشگاه با تخفیف ویژه استفاده کنند. کارفرمایان می‌توانند برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاه‌ها تا ۵ آذرماه از طریق سایت نمایشگاه کار اقدام کنند.

گفتنی است همواره یکی از دغدغه‌های دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، گذراندن دوره کارآموزی و یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است. از سوی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، جذب نیروی انسانی توانمند است.

یکی از روش‌های پر کردن این خلا که در بسیاری از کشورهای دنیا معمول است، برگزاری نمایشگاه‌های کار و کارآموزی به‌منظور ملاقات و ارتباط مستقیم کارفرما و کارجو در راستای شناخت و ارزیابی از یکدیگر است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 498 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.