زومپی مینگ-چی کو عرضه سه اپل واچ در نیمه دوم ۲۰۲۲ را تایید کرد - زومپی

گزارش جدید «مینگ-چی کو» حاکی از معرفی سه ساعت هوشمند جدید از سوی اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ است: اپل واچ ۸، اپل واچ SE بعدی و مدل ورزشی اپل واچ.

تحلیل‌گر مشهور مسائل مربوط به اپل، مینگ-چی کو، در یادداشت جدیدی که برای سرمایه‌گذاران منتشر کرده، نگاهی به ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۲ اپل داشته است. او می‌گوید کوپرتینویی‌ها سال آینده سه اپل واچ معرفی می‌کنند که شامل اپل واچ سری ۸، نسل دوم اپل واچ SE و یک اپل واچ ورزشی خواهد بود.

آقای کو می‌گوید هر سه ساعت جدید اپل نیمه دوم ۲۰۲۲ از راه می‌رسند و تامین‌کننده NPI اپل واچ ۸ و اپل واچ ورزشی شرکت Luxshare-ICT است. متاسفانه در یادداشت کو اطلاعات بیشتری درباره این سه محصول ارائه نشده، ولی اولین باری است که او درباره مدل سوم اپل واچ حرف می‌زند.

اپل واچ

اپل واچ سوم برای ورزشکاران عرضه می‌شود

پیش‌تر «مارک گرمن» خبرنگار بلومبرگ در گزارشی گفته بود که اپل می‌خواهد اپل واچ ۸ و نسخه جدید SE را در کنار یک مدل جان‌سخت برای کاربردهای ورزشی معرفی کند. او قبلا مدعی شده بود که این محصول برای ورزشکاران حرفه‌ای، دوندگان و سایر افرادی طراحی می‌شود که در شرایط سخت از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند.

فعلا اطلاعات خاصی درباره نسل بعدی اپل واچ SE در دسترس نیست و نمی‌دانیم اپل چه امکاناتی را به این محصول ارزان قیمت اضافه خواهد کرد. با این حال، در خصوص اپل واچ سری ۸ می‌دانیم که احتمالا باید منتظر قابلیت‌های جدید نظارت بر سلامتی باشیم. یکی از این قابلیت‌ها که پیش‌تر درباره آن صحبت شده همان ثبت گلوکز خون یا قند خون است.

چند هفته قبل اولین رندر منتسب به اپل واچ سری ۸ منتشر شد که دستگاهی با همان طراحی قبل اما با دو شکاف برای بلندگو را نشان می‌داد. منتها نمی‌توانیم چندان به این رندر اعتماد کنیم چون هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این ساعت هوشمند باقی مانده و طراحی آن می‌تواند تغییر کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها