زومپی مینگ-چی کو: توسعه دومین هدست AR اپل با وزن کمتر و باتری بهتر آغاز شد - زومپی

اپل احتمالا کار روی دومین نسل از هدست AR یا واقعیت افزوده خود را آغاز کرده است. این دستگاه سبک‌تر خواهد بود و از باتری جدیدی استفاده می‌کند. دومین هدست AR اپل همچنین قرار است پردازنده سریع‌تری داشته باشد.

«مینگ-چی کو» تحلیل‌گر معتبر مسائل اپل در جدیدترین یادداشت خود اعلام کرده که این شرکت با توجه به برنامه دراز مدت خود برای دنیای متاورس، توسعه دومین هدست واقعیت افزوده را آغاز کرده و می‌خواهد آن را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه کند. این دستگاه در مقایسه با نسل اول که احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید سبک‌تر خواهد بود و باتری جدیدی خواهد داشت.

اولین هدست اپل دستگاهی برای توسعه‌دهندگان خواهد بود

عینک هوشمند اپل

کو در یادداشت خود جزئیات جدیدی درباره نسل اول هدست AR اپل منتشر کرده است. او می‌گوید این دستگاه وزنی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم خواهد داشت و می‌تواند بی‌تکلف بین AR و VR سوئیچ کند تا تجربه‌ای نوآورانه را به ارمغان بیاورد. نسل اول هدست اپل احتمالا محصولی لوکس خواهد بود که با تمرکز بر ارتباطات، فایل‌های رسانه و گیمینگ عمدتا توسعه‌دهندگان را هدف قرار می‌دهد. طبق پیش‌بینی کو، هدست اپل احتمالا ظرف ۱۰ سال جایگزین آیفون خواهد شد.

نسل اول هدست اپل در فصل چهارم ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد. پیش‌تر بلومبرگ گفته بود که اگرچه این دستگاه در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود اما احتمالا با فاصله زمانی زیادی به بازار می‌آید. هدست اپل قرار است توانی در سطح مک‌ها داشته باشد و مستقل از آیفون کار کند.

اولین نسل از هدست واقعیت افزوده تنها یکی از محصولاتی است که اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ معرفی می‌کند. انتظار داریم کوپرتینویی‌ها سال آینده میلادی از پنج مک جدید، سه اپل واچ جدید، نسل بعدی آیفون و احتمالا چند گجت دیگر رونمایی کنند. با این حال، کاربران بیش از همه منتظر عینک هوشمند این شرکت هستند که می‌تواند صحنه بازار فناوری را دستخوش تحولاتی متعدد و بزرگی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها