زومپی موتورولا موتو تب G70 با چیپ Kompanio در کنسول گوگل پلی رویت شد - زومپی

انتظار می‌رود موتورولا به‌زودی از یک تبلت اقتصادی جدید رونمایی کند، چرا که مشخصات موتو تب G70 در کنسول گوگل پلی ظاهر و برخی ویژگی‌های اصلی آن فاش شده است.

طبق اسناد ارائه شده از سوی کنسول گوگل پلی، موتورولا موتو تب G70 از پردازنده مدیاتک MT8183A بهره خواهد برد که گفته می‌شود یکی از تراشه‌های سری Kompanio است. از طرفی دیگر، برای تایید این حرف می‌توان ادعا داشت که پردازنده MT8183، همان تراشه «کمپانیو ۵۰۰» مدیاتک است. کمپانیو سری جدید چیپست‌های مدیاتک محسوب می‌شود که به صورت انحصاری برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها طراحی شده‌اند.

تبلت جدید

تبلت موتورولا همچنین از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد که انتظار داریم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. موتورولا همچنین برای تبلت جدید خود از نمایشگر WUXGA با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل استفاده کرده و ظاهرا در هر دو سمت آن حاشیه‌های ضخیمی دیده می‌شود.

این تبلت به صورت پیش فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد که البته با پوسته اختصاصی موتورولا در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. جدا از این موارد، در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری از تبلت جدید موتورولا منتشر نشده است.

آنر پد V7 اولین تبلتی محسوب می‌شود که از تراشه‌های سری کمپانیو یعنی مدیاتک Kompanio 900T بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این تبلت آن می‌توان به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با وضوح ۲K و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز اشاره کرد.

روز گذشته نیز تصاویر و برخی مشخصات ساعت موتو واچ ۱۰۰ موتورولا فاش شده بود که گفته می‌شود از تراشه اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰ و سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می‌برد. همچنین در تصاویر این ساعت، طراحی دایره‌ای شکل و حضور دو دکمه فیزیکی در کنار آن‌ها دیده می‌شود که از طراحی جدید آن‌ها نسبت به قبل خبر می‌دهد. زمان عرضه و قیمت محصول پوشیدنی موتورولا هنوز مشخص نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها