زومپی معرفی بازی Beatstar؛ جریان سیال موسیقی - زومپی

ترکیب موسیقی و ریتم با بازی همیشه با هیجانی مضاعف همراه است که باعث شده بازیکنان نگاهی ویژه به بازی‌های موزیکال داشته باشند. بازی Beatstar یک بازی موزیکال است که توانست با به کار گرفتن تجربیات بازی‌های معروفی مثل Piano Tiles و افزودن مقداری خلاقیت، به محبوبیت قابل توجهی برسد.

اولین چیزی که درباره بازی Beatstar جلب توجه می‌کند، طراحی ظاهری بازی است که کیفیت خوبی دارد اما هسته اصلی بازی موسیقی است. البته سازندگان بازی در این بخش هم خوب عمل کرده‌اند و لیستی بلند بالا از سبک‌ها و ژانرهای موسیقی را در اختیار کاربران گذاشته‌اند.

در ابتدای ورود به بازی تعدادی آهنگ به صورت تصادفی به شما پیشنهاد می‌شوند که در حقیقت عملکرد بخش آموزشی را دارند. شما با پشت سر گذاشتن این آهنگ‌ها هم با سازوکار بازی آشنا می‌شوید و هم مقداری امتیاز برای شروع ماجراجویی خود جمع می‌کنید.

وقتی امتیازها به حد مشخصی برسند، یک جعبه جادویی دریافت می‌کنید که حاوی آهنگ‌های مختلفی از ژانرهای متنوع موسیقی است. اولین آهنگ از هر ژانر موسیقی تصادفی انتخاب شده و نمایش داده می‌شود، اما لیست موسیقی بازی Beatstar به قدری جذاب هست که بتوانید با انتخاب‌های تصادفی هم کنار بیایید.

گیم پلی بازی روند پیچیده‌ای ندارد و مثل عموم بازی‌های این سبک باید هماهنگ با ریتم آهنگ، روی مستطیل‌ها ضربه بزنید. پس از اتمام هر آهنگ تعدادی امتیاز و یک جعبه هدیه می‌گیرید که مکانیسم باز کردن جعبه‌ها کمی شبیه به کلش رویال است.

جعبه‌ها برای باز شدن به زمان نیاز دارند و شما دو انتخاب دارید؛ یا صبر کنید تا زمان مشخصی که برای هر جعبه درنظر گرفته شده سپری شود و یا با پرداخت الماس این مراحل را سرعت ببخشید. برای به دست آوردن الماس‌ها باید پول واقعی پرداخت کنید. در صورت تکمیل هر مرحله هم پنج ستاره دریافت می‌کنید که در ارتقای سطح به کمکتان می‌آیند.

وقتی سطح شما بالاتر برود، می‌توانید آهنگ‌ها را با درجه سختی جدید و بیشتری تجربه کنید بنابراین این امکان وجود دارد که یک آهنگ را بدون تکراری شدن، چند بار تجربه کنید. هم چنین بازیکنان می‌توانند با دوستان خود و بازیکنان دیگر رقابت کنند تا هیجان بیشتری نصیبشان شود.

تنها مشکل بازی Beatstar، مدت زمانی است که باید برای باز شدن جعبه‌ها صبر کنید اما در کل گیم پلی روان و لذت‌بخشی دارد، ظاهر بازی چشم نواز است و ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی برای هر دو پلتفرم اندروید و آیiOS منتشر شده و برای دریافت آن می‌توانید از بخش انتهای مطلب استفاده کنید.

Beatstar - Touch Your Music‏
  • Beatstar – Touch Your Music‏
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • سازنده: Space Ape Ltd
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۲۷۸.۶/ ۱۶۳ مگابایت
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 537 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها