زومپی ماژول دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 در تصویر جدیدی فاش شد - زومپی

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی S22 شایعات و اخبار جدیدی درباره آن منتشر می‌شود. روز گذشته والپیپرهای این سری پیش از معرفی رسمی فاش شده بود و اکنون تصویر رسمی از ماژول دوربین گوشی‌های این سری منتشر شده است.

یکی از افشاگران شبکه اجتماعی چینی ویبو تصاویری از محفظه شیشه‌ای دوربین هر سه دستگاه منتشر کرده است. طبق این تصاویر، ماژول دوربین نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S22 کاملا شبیه به یکدیگر و مشابه نمونه‌های قبلی است که در سری گلکسی S21 شاهد آن بوده‌ایم. با این وجود، S22 اولترا احتمالا از آرایه دوربینی به شکل حرف P بهره خواهد برد که ممکن است تمام طرفداران این سری را راضی نکند.

گلکسی S22

استفاده از یک ماژول دوربین به شکل حرف P از طرفی می‌تواند با استقبال متفاوت تمام کاربران مواجه شود و از طرفی می‌توان احساس یک گوشی میان رده را برای علاقه‌مندان گوشی‌های پرچمدار غول فناوری کره ارائه کند. با این وجود باید منتظر ارائه تصاویر و جزئیات دقیق‌تر درباره آن باشیم.

با این وجود هنوز به صورت رسمی نمی‌توان تایید کرد که سامسونگ قصد استفاده از این ماژول‌ها را روی گوشی‌های پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی S22، S22 پلاس و اولترا داشته باشد.

تاکنون اخبار زیادی در مورد سری گلکسی S22 منتشر شده است. به عنوان مثال در هفته جاری برخی مشخصات دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس فاش شده بود که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ها را با دوربین سه‌گانه و لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار کند. وجود ماژول سه‌گانه روی این گوشی‌ها در تصاویر فاش شده این گزارش نیز کاملا مشخص است.

باید دید سامسونگ در نهایت سری پرچمدار جدید و مورد انتظار خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد. در گزارش دیگری عنوان شده بود که غول فناوری قصد دارد ۳۳ میلیون دستگاه از سری گلکسی S22 را به فروش برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 494 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها