زومپی فهرست احتمالی موبایل‌هایی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات - زومپی

اطلاعات فاش شده از طریق منابع آگاه بازار نشان می‌دهد که چندین برند تولیدکننده زیرمجموعه BBK Electronics مانند اوپو، ریلمی و وان پلاس قصد دارند گوشی‌هایی با فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات معرفی کنند.

هم اکنون اوپو و ریلمی فناوری‌های شارژ سریع ۱۲۵ واتی خود را معرفی کرده‌اند. از طرفی دیگر، در حالی که شرکت‌هایی مانند شیائومی و iQOO گوشی‌هایی با فناوری شارژ ۱۲۰ وات را به بازار عرضه کرده‌اند، اوپو و ریلمی هنوز گوشی‌های خود با پشتیبانی از فناوری ۱۲۵ وات را معرفی نکرده‌اند. با این وجود، یکی از افشاگران آشنا به بازار اکنون ادعا کرده است که گوشی‌های ریلمی GT 2 پرو، سری Find X4، وان پلاس ۱۰ پرو، سری N اوپو و Reno 8 پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات بهره خواهند برد.

اوپو
ریلمی GT 2 پرو

در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود گوشی ریلمی GT 2 پرو که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات بهره خواهد برد. اکنون با وجود اطلاعات جدید، می‌توان انتظار داشت که این گوشی نیز از شارژ سریع ۱۲۵ وات بهره ببرد.

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود که ریملی GT 2 پرو از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی S-AMOLED با وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی بالا بهره ببرد. در زیر کاپوت این گوشی احتمالا شاهد چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ خواهیم بود که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. در بخش دوربین نیز می‌توان انتظار سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را داشت.

از طرفی دیگر اوپو نیز در چند مدت آینده پیشرفت‌های زیادی را تجربه خواهد کرد. اطلاعات این گزارش علاوه بر اینکه ادعا می‌کند گوشی‌های Find X4 و X4 پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد، به گوشی جدید سری N و Reno8 پرو نیز با پشتیبانی از این فناوری اشاره دارد که سال آینده عرضه خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 477 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 12 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها