زومپی شرکت Tile، رقیب ایرتگ اپل توسط Life360 خریداری می‌شود - زومپی

شرکت Life360، ارائه‌دهنده سرویس ردیابی موقعیت مکانی قصد دارد شرکت Tile را که به دلیل عرضه طیف وسیعی از لوازم جانبی ردیاب مبتنی بر بلوتوث به عنوان رقیب ایرتگ اپل شناخته می‌شود، با مبلغ ۲۰۵ میلیون دلار تصاحب کند.

شرکت Tile ضمن اشاره به این خبر اعلام کرد قرار است به عنوان برندی مستقل زیر نظر «سی. جی. پروبر»، مدیرعامل شرکت به کار خود ادامه دهد. البته این شرکت می‌گوید پس از تکمیل پروسه خرید، احتمالا ۳۳ میلیون کاربر گوشی‌های هوشمندی که از Life360 استفاده می‌کنند به رشد ۱۰ برابری شبکه Finding Tile کمک می‌کنند. شبکه Tile عملکردی مشابه شبکه Find My اپل دارد که برای یافتن دستگاه‌های گمشده کاربرد دارد.

شرکت Life360 مجهز به سیستمی تحت عنوان «پلتفرم ایمنی خانواده» است که به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا با نرم افزار ردیابی در گوشی‌های هوشمند از یکدیگر مطلع شوند. این پلتفرم در درجه اول توسط والدین برای ردیابی کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد که همین مساله باعث بروز نگرانی‌هایی در مورد حفظ حریم خصوصی در برخی کاربران شده بود.

با خرید Tile، «کریس هالز»، موسس Life360 می‌گوید که این شرکت می‌تواند به راهکاری جامع برای مکان‌یابی افراد، حیوانات خانگی و اشیاء مختلف دست پیدا کند و در واقع به پلتفرمی ترکیبی برای ارائه خدمات کامل‌تری جهت ردیابی اشیاء و افراد تبدیل می‌شود.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشین Life360، از قابلیت‌های مختلف آن جهت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و برقراری ارتباطات استفاده کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از ردیاب‌های مبتنی بر بلوتوث Tile نیز استفاده کرده و برخی اشیاء مانند کیف پول، جاکلیدی و برخی اشیاء ارزشمند خود را با فناوری مبتنی بر موقعیت مکانی پیدا کنند.

فناوری Tile در بیش از ۵۰ دستگاه مربوط به شرکت‌های شخص ثالث مختلف از هدفون‌های بی‌سیم و هدفون‌های معمولی گرفته تا لپ‌تاپ‌ها، قاب‌های نگهدارنده و قلاده‌های سگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارزش قرارداد خرید این شرکت ۲۰۵ میلیون دلار است و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ تکمیل شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 454 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها