زومپی شرایط فروش دیگنیتی توسط بهمن موتور ویژه آذرماه اعلام شد + قیمت - زومپی

کراس‌ اوور دیگنیتی پرایم محصول جدید گروه بهمن بوده که در حقیقت یک خودرو چینی به نام دانگ فنگ ix5 است که با نام دیگنیتی به بازار عرضه می‌شود. این کراس‌اوور ابعاد و اندازه نسبتا بزرگی دارد و در دسته کراس‌اوورهای سایز متوسط رده بندی می‌شود٬‌ حالا اولین شرایط فروش این خودرو برای سال ۱۴۰۰ اعلام شده‌ است.

شرایط فروش دیگنیتی توسط بهمن موتور ویژه آذرماه اعلام شد [به‌روزرسانی] – آذر ۱۴۰۰

شرکت بهمن‌موتور قصد دارد از روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه طرح فروش نقدی خودرو دیگنیتی را آغاز کند.

در این طرح فروش فوری، خودرو دیگنیتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت بهمن‌موتور به آدرس bahman.ir، در تعداد محدود و با قیمت قطعی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شرایط فروش مذکور در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت.

خودروقیمت قطعی (میلیون تومان)رنگموعد تحویل
دیگنیتی۷۹۵سفید – مشکی – قرمز – آبی – خاکستری کهکشانی – سربیهفته آخر دی ماه

جزئیات جدیدترین طرح فروش خودرو دیگنیتی اعلام شد   [به‌روزرسانی] – آبان ۱۴۰۰

گروه خودروسازی بهمن‌موتور جزئیات مرتبط با جدیدترین طرح فروش خودرو دیگنیتی را اعلام کرد.

براین اساس متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه به سایت بهمن‌موتور به آدرس bahman.ir مراجعه کرده و با پرداخت ۷۹۵ میلیون تومان نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی، خاکستری کهکشانی و خاکستری گرافیتی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

لازم به ذکر است که موعد تحویل خودرو دیگنیتی در این طرح فروش هفته چهارم آذر ماه است.

طرح جدید فروش فوری خودرو دیگنیتی  [به روز رسانی] – اردیبهشت ۱۴۰۰

شرایط فروش با قیمت قطعی خودرو دیگنیتی به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰ صبح لغایت ساعت ۱۶ همان روز مطابق جدول ذیل آغاز خواهد شد.

موعد تحویل این خودرو هفته سوم تیرماه خواهد بود.

اولین طرح فروش دیگنیتی پرایم [به روز رسانی] – فروردین ۱۴۰۰

بر اساس شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم، عرضه این خودرو به صورت اینترنتی و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با قیمت ۷۴۹.۵ میلیون تومان خواهد بود و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی فرایند خرید این خودرو را بر روی وبسایت فروش گروه بهمن طی نمایند. فروش دیگنیتی به صورت نقدی است و در مرحله اول این خودرو هفته اول خرداد ۱۴۰۰ در اختیار خریداران قرار می گیرد. سود انصراف این طرح فروش ۱۵ درصد تعیین شده و متقاضیان می توانند میان رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی انتخاب داشته باشند.

همچنین تریم داخلی خودرو به سلیقه خریدار با دو طرح مشکی و مارون (قرمز) عرضه می شود. مدیران این شرکت می گویند که عرضه کراس اوور جدید بهمن موتور ادامه دار خواهد بود و از این پس شرایط فروش دیگنیتی پرایم هر ماه برقرار می شود.

گارانتی پایه این کراس اوور مونتاژی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و مشتریان می توانند بسته های گارانتی بیشتر را به صورت مجزا خریداری کنند.

شرایط فروش دیگنیتی

دیگنیتی یا همان دانگ فنگ ix5 با پیشرانه SFG15T در خط تولید بهمن موتور مونتاژ خواهد شد. این پیشرانه از نوع ۱٫۵ لیتری توربو است و ۱۴۷ تا ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه در ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه قابل بهره برداری است و این توان به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می‌شود.

https://zoomp.ir/wp-content/uploads/2020/10/025913BD-95B9-4A7D-8BA8-772DACF4225C.jpeg

در این خودرو از امکاناتی چون کنترل پایداری هوشمند، کنترل ایستایی در سر بالایی و سرازیری، دوربین ۳۶۰ درجه، ورود بدون کلید، کلیس استارتر، سقف پانوراما، سنسور باران، سنسور پارک چلو و عقب، گرمکن آینه، تهویه اتوماتیک با دکمه های لمسی، حالات رانندگی مختلف و غیره بر خوردار هستید.

نزدیک‌ترین رقیب کراس‌ اوور دیگنیتی در بازار را باید چری تیگو ۷ بدانیم. همانند بسیاری از خودروهای چینی ساخته شده طی چندسال اخیر، کراس ‌اوور دیگنیتی نیز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است اما استفاده از جعبه دنده اتوماتیک با ضرایب پیوسته، این خودرو را در دسته کراس‌ اوورهای اقتصادی قرار می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 616 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها