زومپی شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز اعلام شد - زومپی

محصولات چانگان این بار نه با برند سایپا که با برند خودروسازی فردا راهی بازار کشورمان شده‌اند. فردا ۵۱۱ نیز دقیقا یکی از همین محصولات است. این سدان کامپکت در کلاس خود خودروهایی همچون دنا توربو اتوماتیک٬ شاهین سایپا٬ جک جی ۴ و بی وای دی اف ۳ را به چالش می‌کشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر شرایط فروش های اعلامی برای فردا موتورز ۵۱۱

شرایط فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز اعلام شد [به روز رسانی]  – آبان ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC 511 ویژه آبان ۱۴۰۰ را با قیمت قطعی اعلام کرده است.

در حال حاضر قیمت قطعی FMC 511 فردا موتورز برای فروش ۱۲۰ روزه ۵۶۹ میلیون تومان اعلام شده است. در این طرح فروش ۵۰ درصد بهای خودرو قبل از تحویل از مشتری دریافت می شود و الباقی نیز به صورت اقساط دو ساله به فردا موتورز پرداخت می گردد.

بازپرداخت اقساط هم به صورت ۸ فقره چک ۳ ماهه خواهد بود و هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث بر عهده این شرکت است. در این شرایط فروش ذکر شده که هزینه بیمه بدنه و مالیات بر ارزش افزوده بر عهده مشتری خواهد بود.

فروش اقساطی FMC 511 فردا موتورز  آبان ۱۴۰۰

افزایش قیمت ۸۰ میلیون تومانی کراس اوور FMC SX5 [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۰

شرکت خودروسازی فردا قیمت جدید FMC ۵۱۱ را ویژه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

این افزایش قیمت در طول ۱۲ روز تقریبا از سوی یک خودروساز بی‌سابقه بوده است.

مدل خودرو قیمت ۲ شهریور (تومان)قیمت ۱۴ شهریور (تومان)
 سدان FMC ۵۱۱ ۴۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰

شرایط فروش FMC ۵۱۱ با افزایش قیمت اعلام شد [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز با اعلام شرایط فروش FMC ۵۱۱ برای شهریور ۱۴۰۰، قیمت این سدان کلاس B را افزایش داد. در حال حاضر این محصول به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شود.

قیمت مصوب و جدید FMC ۵۱۱ از سوی شرکت فردا موتورز ۴۸۹ میلیون تومان تعیین شده و نسبت به قبل، ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. در طرح فروش جدید این شرکت سود مشارکت ۱۸ درصد به مشتریان تعلق می‌گیرد و مدت زمان تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

همچنین پیش پرداخت ۲۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در زمان ثبت نام نیاز است. با توجه به بخشنامه منتشر شده در وبسایت رسمی فردا موتورز، قیمت ۴۸۹ میلیون تومان با در نظرگیری هزینه‌های شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و… است.

مدل خودرو قیمت قدیم (تومان)قیمت جدید شهریور ۱۴۰۰ (تومان)
 سدان FMC ۵۱۱ ۴۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۴۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰

شرایط فروش فردا ۵۱۱ اعلام شد [به روز رسانی] – مرداد ۱۴۰۰

خودروسازی فردا شرایط فروش فردا ۵۱۱ ویژه مردادماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این شرایط فروش قیمت فردا ۵۱۱ برابر ۴۲۹ میلیون تومان اعلام شده است که متقاضیان هنگام ثبت نام باید نیمی از آن را بپردازند. مابقی قیمت خودرو نیز به صورت دو پرداخت دو ماهه و سه ماهه به اندازه ۱۰ درصد قیمت خودرو مطالبه خواهد شد و ۳۰ درصد باقیمانده قیمت نیز هنگام تحویل فردا ۵۱۱ از مشتری خواسته می‌شود.

سود مشارکت در این شرایط فروش برابر با ۱۸ درصد بوده و زمان تحویل خودرو نیز ۱۲۰ روزه اعلام شده است. مطابق اعلام خودروسازی فردا، هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری نیز بر عهده شرکت خواهند بود.

آغاز فروش خودروی سدان فردا ۵۱۱ [به روز رسانی] – تیر ۱۴۰۰

بر اساس بخشنامه پیش فروش قیمت قطعی این خودرو ۴۲۹ میلیون تومان با تحویل ۱۲۰ روزه ذکر شده است . برای شرکت در این طرح فروش نیاز است که ۲۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان ودیعه اول به حساب شرکت واریز شود. همچنین ودیعه دوم و سوم با فاصله‌های دو و سه ماه از زمان ثبت نام از سوی مشتری پرداخت می شوند که عدد این مرحله های واریزی ۴۲ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

در طرح فروش سدان ۵۱۱ خودروسازی فردا، سود مشارکت ۱۸درصد در نظر گرفته شده است.

آغاز فروش سدان FMC 511 با قیمت قطعی [به روز رسانی] – تیر ۱۴۰۰

شرکت فردا موتورز جدیدترین شرایط فروش سدان FMC 511 ویژه تیر ماه را اعلام کرد.

سدان ۵۱۱ در این طرح همچنان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان و موعد تحویل ۱۲۰ روزه عرضه می‌شود.

فرداموتورز در طرح فروش خودرو مذکور سود مشارکت ۱۸ درصدی را در نظر گرفته است.

طرح فروش فردا ۵۱۱:شرایط فروش فردا 511 تیر 1400

سدان اتوماتیک جدید بازار ایران روی خط تولید رفت [به روز رسانی] – خرداد ۱۴۰۰

شرکت فردا موتور در روزهای آغازین خرداد ماه ۱۴۰۰ از جدیدترین سدان بازار ایران با نشان فردا موتورز و نام FMC 511 رونمایی کرد و در مرحله نخست فروش آن به صورت فوری انجام و پس از تکمیل ظرفیت طرح فروش ۱۲۰ روزه آغاز شد که همچنان نیز در جریان است. قیمت قطعی و نقدی این سدان در طرح فروش جاری فردا موتورز ۴۲۹ میلیون تومان است که این سدان اتوماتیک را در بازه پر رقابتی از بازار قرار می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 698 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها